Kunst a la Lilo Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kunst a la Lilo 

Zitten nu op dag 32, sinds ik ze bij elkaar heb gezet.. heb ze een paar dagen bij elkaar gehad, ram en voedster..
(wel een nieuwe baal hooi)
, Luna is oud dus die kon ik makkelijk pakken en rustig neerzetten in de opening naar de tuin vanuit de ren . Ze draafde gelijk door de tuin van oehh
, Joris zielig voor het hek van
hoe kom je daar
. Maar die vond al snel de opening en trok een sprintje naar Luna die hem even de tuin liet zien , wie weet de laatste eerste keer . 9 jaar en Luna word gewoon oud 

ik wil ook nogsteeds een ren voor buiten, maar die moet heel hoog zijn voor Ziggy
het gaat ok samen en geen gevecht meer, dus ik wil deze of volgende week misschien de verhoging eraf halen zodat het gewoon weer hekjes zijn. Even kijken hoe dat gaat
ziet er iets mooier uit en een stukje makkelijker.
laughterline schreef:Dank je wel!
Lora wat een knapperds zeg!
Heerlijk al die konijnen buitenik wil ook nogsteeds een ren voor buiten, maar die moet heel hoog zijn voor Ziggy
het gaat ok samen en geen gevecht meer, dus ik wil deze of volgende week misschien de verhoging eraf halen zodat het gewoon weer hekjes zijn. Even kijken hoe dat gaat
ziet er iets mooier uit en een stukje makkelijker.
)
echt lente!

arm ding heeft nu littekens door de dierenarts. Hopelijk blijft het goed gaan met 'm!
En inderdaad, wat coconut zegt
Dat hoop ik ook!!
We moeten elkaar een beetje opvrolijken in deze tijden hè. Gelukkig is het nu mooi weer
Anders vlieg je helemaal tegen de muren op.. nu kan je af en toe nog ff buiten gaan zitten en vitamine D opdoen
Coconut schreef:Ik mag trouwens wel aannemen dat je netjes met de dierenarts een regeling hebt getroffen voor de kosten van majoorarm ding heeft nu littekens door de dierenarts. Hopelijk blijft het goed gaan met 'm!