Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Willeke_ schreef:[naam] schreef:Ik zou ook geen intacte rammen bij elkaar zetten , maar goed als het bij jou altijd goed ging. Ze castreren elkaar vanzelf wel
![]()
Even in de gaten houden Moppie... en zorgen dat ie wel blijft eten.
Ierpier schreef:Iemand trouwens enig idee waarom mijn konijn aan de tralies van haar hok knaagt? Ze loopt los in de tuin, maar soms gaat ze gewoon in haar hok zitten (Terwijl het deurtje open staat) en in de tralies zitten knauwen. Er liggen in de tuin genoeg takken etc. om aan te knagen en ze heeft ruimte zat om rond te rennen. Haar vriendje doet het niet. Vaak knaagt ze eerst en daarna likt ze, zou ze het gewoon lekker vinden?
Jannickee schreef:Mijn konijnen krijgen eigen merk bix van de Welkoop, ze doen het hier prima op en vinden het heerlijk. Dus voor mij geen reden om op duurder voer over te stappen.
Coconut kun je ze niet tegelijk in de nieuwe ren zetten?
AnnaB schreef:Ik kom hier (opnieuw) even binnenvallen. Een aantal weken/maanden geleden meldde ik mij hier ook met het plan om een aantal konijnen aan te schaffen. Toen heb ik dat even uitgesteld vanwege de winter die eraan zat te komen en de konijnenziekte die ook in mijn omgeving vele slachtoffers maakte. Op dit moment ben ik weer wat serieuzer bezig met de voorbereidingen en hoop ik dat ik af en toe even wat vragen mag stellen zodat ik straks goed voorbereid ben als de konijnen komen. Het plan is nu om ze in april aan te schaffen.
Hebben jullie dingen waarvan je zegt "Denk daar goed aan!" of "Vergeet dat niet!"? Dan kan ik deze op mijn lijstje zetten om uit te zoeken.