Puppy erbij 2020

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Re: Puppy erbij 2020

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 11:24

Agos Mulan.. :P
Ja zeker fijn Curse! Heb voor de regen even een kleine ronde gelopen met ze. ik schrok er een beetje van hoe soepel boellie ineens weer bewoog. Maar soms zie je gewoon pas echt verschil als ze behandeld zijn en dan ineens vallen dingen op. Ondanks dat we zo goed opletten.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:26

NorwayFjord schreef:
Ahhh Jeanine het is wel echt een moppie he <3

Hahaha die kop van Jip de

Mulan is niet dol op regen maar vind het ook nog erg om er een korte wandeling in te doen. Echt een lange wandeling vindt ze niet leuk.

Mevrouw is vermoedelijk door een mug ofzo geprikt, bekkie is goed opgezwollen :+ Ze lijkt er verder geen last van te hebben (speelt ook nog gewoon) en het lijkt nu niet meer erger te worden gelukkig... Heb net even gekoeld. Moet stiekem wel steeds lachen als ik haar zie, muts :')

[ [url=m/IVYSBo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb volgens mij net langs je bericht af geplaatst en zie het nu pas.
Ohhh dat bekkie, arm ding toch := Y;(

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:44

Ahh, arme Mulan! :(:)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:52

Ze ziet er wel heel schattig uit!! Hahahaha

Ik heb net na twee maanden bericht gekregen van de verzekering over Pietertje. Ze geven aan dat omdat hij in een losloopgebied liep ik het risico heb genomen en daarom maar de helft van de kosten vergoed krijg. Zo staat het niet in het wetboek omschreven, je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de schade die je hond aanbrengt, tenzij er sprake is van noodweer of jij het commando hebt gegeven om aan te vallen. Van beide was hier geen sprake, eigenaar had de hond niet eens in het zicht en Pieter liep bij mij binnen handbereik. Daarnaast heeft de eigenaar van de andere hond zelf verklaard dat hij aansprakelijk is. Ik heb nu als reactie terug gestuurd dat ik binnen 2 werkdagen wil dat ze de beoordeling herzien en anders zet ik mijn rechtsbijstand er op.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:53

Ahh haha Mulan :(:)

Ot heeft echt de pest aan regen, ze heeft nog amper haar op dr buik dus is natuurlijk koud op het gras. Dus die draagt nu dunne jasjes en dan wil ze opzich redelijk mee naar buiten.

“do I really have to? ^)
Afbeelding

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:54

Ymor schreef:

Ik heb net na twee maanden bericht gekregen van de verzekering over Pietertje. Ze geven aan dat omdat hij in een losloopgebied liep ik het risico heb genomen en daarom maar de helft van de kosten vergoed krijg. Zo staat het niet in het wetboek omschreven, je bent ten alle tijden zelf verantwoordelijk voor de schade die je hond aanbrengt, tenzij er sprake is van noodweer of jij het commando hebt gegeven om aan te vallen. Van beide was hier geen sprake, eigenaar had de hond niet eens in het zicht en Pieter liep bij mij binnen handbereik. Daarnaast heeft de eigenaar van de andere hond zelf verklaard dat hij aansprakelijk is. Ik heb nu als reactie terug gestuurd dat ik binnen 2 werkdagen wil dat ze de beoordeling herzien en anders zet ik mijn rechtsbijstand er op.

Jeetje, lekker makkelijk van de verzekering zeg, zo min mogelijk uitkeren en kijken waarmee ze weg komen... Ik hoop dat ze snel met ander nieuws komen!

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 11:57

Ymor schreef:

Jeetje wat belachelijk.. Hopelijk doen ze er iets mee of krijgt de rechtstbijstand er meer uit. Want dit is niet echt netjes..

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:58

Nee echt niet netjes. Ik ben ook echt boos nu. Ik ga dan het liefst gewoon even er naar toe. Maar ik hoop dat mijn mail gewoon effect heeft.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 11:59

Ik heb de mail ook doorgestuurd naar de eigenaar van de andere hond. Ben ook wel benieuwd wat zijn reactie er op gaat zijn.

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:01

Oh arme Mulan. Ziet er grappig uit maar ze zit er maar mee.

Ymor das belachelijk hopelijk gaan ze herzien en anders de rechtsbijstand.

Otje denk wil terug naar binnen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:01

Jeetje, dat is zeker de makkelijkste weg weer van de verzekering. Goed dat je het er niet mee eens bent +:)+

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:08

Jeetje Romy wat stom! Hopelijk komen ze volgende keer met een beter antwoord!

Ahhh arme Otje :P

Met Mulan gaat het langzaam aan steeds beter gelukkig, het wordt alweer dunner!
Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 12:09

NorwayFjord schreef:
Jeetje Romy wat stom! Hopelijk komen ze volgende keer met een beter antwoord!

Ahhh arme Otje :P

Met Mulan gaat het langzaam aan steeds beter gelukkig, het wordt alweer dunner!
[ [url=m/qpReQw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er al beter uit!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 13:00

Jaaaaa Yoshi is een dotje <3
Vanochtend de dierenarts helemaal ingepakt met d'r leuke koppie!
Ze weeg 2,58 kg :) en helemaal goed gekeurd.

Regen vind ze niet zo fantastisch, heeft het de hele ochtend al erg koud buiten. Heb haar net in de bench gestopt met een slaapzak.
Vannacht om 3.20 uur moest ze eruit om te poepen en verder dacht ze doei, ik hou het nog bij plassen :+

Ook kwamen we vanochtend de Schapendoes pup tegen die vandaag naar Duitsland mag bij de dierenarts.

Afbeelding

Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:04

Ymor
Oh jeetje zeg, wat een gedoe zo met de verzekering :( Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen dat je rechtsbijstand nog moet gaan inschakelen. Echt belachelijk hoe ze ermee omgaan. Benieuwd ook wat de eigenaar van de andere hond reageert dan.

Warboel
Oh die blik haha! Wel fijn dat zo’n dun jasje dan wat kan helpen.

NorwayFjord
Oh, dat ziet er al een heel stuk beter uit! Gelukkig!

Jeanine
Altijd fijn als ze goedgekeurd worden, yay!

---

Wij kregen net de bestelling van kiwi binnen en ze waren weer enthousiast. De kat kon ik 3x wegjagen/wegzetten en ging er al vandoor met een eendenborstfilet pakketje... Monster. :') Nogmaals bedankt kiwi voor de gift weer, ik ga 'm d'r dalijk geven. Ben benieuwd *\o/* Vind de cakejes en het taartje zo leuk! Benieuwd wat ze daar van gaan vinden ook.

Afbeelding

Morgen even een deel naar m'n schoonmoeder brengen en eens kijken wat d'r sheltie dan ervan gaat vinden. Die hangt zich normaal voor de trainers die ik bij me heb; stukjes stick, eendenborstfilet stukjes, semi moist brokjes . Het zou mooi zijn als ze ook overgaat op deze snacks ipv al die koekjes blijven geven waar ze d'r altijd mee volstopt ;( :')

Sansa was not amused dat ze telkens weggezet werd
#evilspawn #lifewithanopinionatedcat :')

Afbeelding

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 15:17

Jeetje Ymor wat bizar! Maar ben je nou niet bang dat de eigenaar ook denkt van uh tsja het is goed zo? GEzien je de email hebt doorgestuurd.

Jeetje Mulan ziet er hilarisch uit. Heeft ze er veel last van?

Nee hoor, wij genieten van het weer hier! Bodhi is zeiknat als hij thuis komt want die crosst door de bosjes en die bladeren zij nnatuurlijk :P Geweldig haha.

Mooie bestelling CB!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:05

Wauw CB ziet er goed uit allemaal!

Haha Denise ik heb ook in een deuk gelegen, net alleen niet meer want ze kreeg ineens overal bultjes. Toch maar even naar de DA geweest voor een prikje, zou uiterlijk zondagavond wel echt verbetering moeten geven dus daar gaan we voor :D

Ze kreeg toen we aan het wachten waren (was erg druk) nog een flos van de assistente en die mocht ze meenemen dus dat was feest, nu ligt ze er knock-out mee in de bench :) Ze lag trouwens keurig naast me te wachten, ik was echt trots!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:23

Oh nee arme Mulan! Wat plots ook zo. Zal vast een insect zijn ja.

Jeetje CB, die bullenpezen komen in bulkformaat zo te zien _O- _O-

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-20 16:29

Agos mulan!

Sorry voor t boosmaken van je kat curse O:)

Djessey’s oogje is genezen *\%/*
Nu nog wachten op de titeruitslagen

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:42

Ymor, had vanochtend niet op jouw bericht gereageerd maar wil je wel sterkte wensen met de hele afhandeling. Heel idioot van de verzekering -O- hopelijk wordt het alsnog gewoon netjes opgelost.

Ahhh Mulan! :wow: Ziet er heftig uit al die bultjes.

CB, lekker knabbelplezier voor de honden :D arme kat, kreeg die niks := dat hoofd van Sansa spreekt ook boekdelen _O-

Ot was eventjes mee naar m’n werk, vond ze wel leuk! M’n vriend had ons gebracht en Otje weer mee terug genomen. Maar kon ik d’r even aan m’n collega’s showen :):) ze had alleen op de terugweg wel gespuugd in de auto, ze zat voor het eerst in de PetTube op de achterbank. Voorin is ze niet wagenziek.
Afbeelding

En ik was terug met het OV naar huis gekomen, dus moest een mondkapje op. Vond ze maar gek toen ik thuis kwam haha.
Ze heeft dr trui aan omdat ze het zo koud heeft buiten ^)
Matching sweaters **\O/**
Afbeelding

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:46

Denies
Dat vind ik dan wel wat minder, dat nat zijn als we terugkomen haha. De honden boeit het dan meestal verder niet zo, maar met die langere haren is het wel een gedoe soms hihi. Ik heb op de gang van die honden droog doeken liggen, die werken gelukkig wel heel goed moet ik zeggen!

NorwayFjord
Ohh dus toch nog een wat heftigere reactie gekregen met die bultjes erbij. Fijn dat je nog even langs de DA bent gegaan. Hopelijk trekt het snel weg allemaal nu met medicatie. En wat doet Mulan dat inderdaad super netjes zeg zo naast je liggen! Arya is op zich redelijk rustig en blijft netjes zitten, maar echt relaxed liggen krijg ik niet zo 1,2,3 voor elkaar haha. Lief dat ze een flostouw gekregen heeft!

Kaus
Hahaha ja komt omdat ik nu meestal 1x per maand bestel en ik vind het fijn om de bullepezen wel altijd op voorraad te hebben. Nu 21 stuks besteld, dus dat is dan inderdaad wel weer even genoeg hihi. Ik heb ook altijd een aantal bij m’n ouders liggen voor als ik daar ben met d’r en haar tussendoor dan wat wil geven - want ik vergeet het anders zelf mee te nemen. En af en toe ging tussendoor ook wat naar m’n schoonzus bv en dan ging ik er wat sneller doorheen. Een groot deel van de rest van de sticks/vlees strips gaan dan nu naar m’n schoonmoeder - ik had zelf nog wel genoeg voorraad van van alles en nog wat.

kiwi
Wat fijn dat haar oogje genezen is!!! Heerlijk nieuws! Ik wil binnenkort ook gaan titeren bij de DA, om eens te kijken ‘waar we aan toe zijn’, maar ik wil Arya even wat tijd tussen de bezoekjes geven want de laatste tijd is ze al een paar x moeten gaan terwijl ze allemaal dingen moesten doen ze niet NIET leuk vond, dus ik hoop dat ze het even een beetje vergeet; no chance in hell, want ze onthoud heel goed maar ok… Voor mijn gevoel dan hahaha.

En wat Sansa betreft: Hahaha ja ‘Hare Majesteit’ moet maar leren dat ze niet zomaar haar tanden in de zakjes snacks kan zetten en ermee weg moet rennen en alles op moet willen eisen. Echt… laatst rende ze met een zak nekken er vandoor waarvan de zak groter was ongeveer als haarzelf, die ze uit het rek in de keuken gepikt had. She has no shame. Heb d’r dus net een keer acterna moeten gaan toen ze die eendeborstfilet te pakken had en nog 2x van de tafel moeten wegzetten en toen is ze zich idd toch maar erbij gaan liggen. Al zal ze vannacht vast wel wraak nemen, want ik ruim regelmatig zakken snacks op die in de keuken of woonkamer liggen, waar tand afdrukken instaan, die ze dan in de keuken uit het rek getrokken heeft. Ik moet toch maar eens gaan kijken of ik het karretje nog in het washok geplaatst krijg misschien zodat ze niet meer verleid wordt :') Ze krijgt natuurlijk ook niks he 8)7 (Denk dat die 5kg lichaamsgewicht met nog geen jaar oud wel genoeg zeggen :') < niet dat ze te zwaar is, maar ze groeit goed :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 16:54

Haha curse dat gezicht van Sansa!!

Denise nee ben ik niet bang voor. Sowieso heeft hij zelf verklaard aansprakelijk te zijn, en het is wettelijk vastgelegd dat hij aansprakelijk is. Als ik hier iets mee zou gaan doen krijg ik sowieso gelijk omdat hij heeft toegezegd dat het zijn hond was, en hij is wettelijk aansprakelijk voor alle geleden schade.

Ahh arme mulan! Lief dat ze de flos mocht houden!

Djessey’s oog is weer goed!! Fijn om te horen.

Warboel wat leuk dat ze mee was naar je werk! En goed dat je haar je mondkapje hebt laten zien! Schijnt goed te zijn je hond daar aan te laten wennen.

Ik heb bericht terug van de verzekering dat ze het nogmaals in behandeling nemen. Horen volgende week meer. Hiervoor hebben we nog nooit binnen drie dagen weer iets gehoord dus dat ze nu zo snel reageren is uniek.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:04

Warboel schreef:
Ymor, had vanochtend niet op jouw bericht gereageerd maar wil je wel sterkte wensen met de hele afhandeling. Heel idioot van de verzekering -O- hopelijk wordt het alsnog gewoon netjes opgelost.

Ahhh Mulan! :wow: Ziet er heftig uit al die bultjes.

CB, lekker knabbelplezier voor de honden :D arme kat, kreeg die niks := dat hoofd van Sansa spreekt ook boekdelen _O-

Ot was eventjes mee naar m’n werk, vond ze wel leuk! M’n vriend had ons gebracht en Otje weer mee terug genomen. Maar kon ik d’r even aan m’n collega’s showen :):) ze had alleen op de terugweg wel gespuugd in de auto, ze zat voor het eerst in de PetTube op de achterbank. Voorin is ze niet wagenziek.
[ [url=m/jQ95Rj.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik was terug met het OV naar huis gekomen, dus moest een mondkapje op. Vond ze maar gek toen ik thuis kwam haha.
Ze heeft dr trui aan omdat ze het zo koud heeft buiten ^)
Matching sweaters **\O/**
[ [url=m/bXoJbB.jpg]Afbeelding[/url] ]

ohhh die foto's, heerlijk weer!
En die tweede vooral, waar jullie matchen: geweldig haha! *\o/*

Ymor
haha ja normaal als ze moe is kan ze ook zo zuur kijken.
Nu was het idd ook wel duidelijk ja wat ze er allemaal van vond :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:24

Ik heb geen last van mijn honden als ze nat zijn, het is vrij oppervlakkig en niet zoals wanneer ze in een waterpoel hebben gebanjerd. Dat mogen ze over een week (+ paar dagen)!

Jeetje NorwayFjord, het lijkt wel alsof het iets anders is dan een muggenbeet :o Alsoftie in een berenklauw heeft gezeten ofzo.

Wat voor mondkapje heb jij Warboel?

Ja wellicht is het mijn non-vertrouwen in de mensheid hoor, maar ik zou er bang voor zijn dat zo iemand alles ineens terug trekt en doen alsof hun neusbloed ofzo. Ik hoop natuurlijk dat het positiever verloopt! *\o/*

arabella2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 17:24

Ymor: niet te geloven. Hoop dat ze het op gaan lossen....

Wat een oliebol weer inderdaad. Ik heb tot nu toe geluk gehad. Gisteren geen honden hoeven uitlaten en vandaag was het net even droog.

En ik heb heel goed nieuws!! *\%/*
Ik heb een nieuwe baan. Gewoon voor 40 uur ipv een 0 uren contract.
Het is productiewerk. Ik krijg laboratoriumtaken erbij en dat wordt steeds meer uitggebreid **\O/**
En alleen maar dagdienst.
Ik ga het een maandje aankijken en als ik mijn proeftijd doorkom ga ik weer trainen met buddy **\O/** **\O/** (als er plaats is :p)