Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Beloven schreef:De een kijkt wel heel vrolijk en de ander is meer van laat me slapen volgens mij. Charmant!
xniieeenke schreef:Kiekeboe! Zijn alle katten hier nog kittens? Zie al redelijk grote katten, en als dat zo is; mag ik meebabbelen?
Geen kitten, maar het gewone katten topic leeft amper nog.
xniieeenke schreef:Tot 15? Stel dat mijn katten 18 worden net als de vorige pjoesjes?
Kidding, ik stel me zo ff voor.
edit;
Voorstelronde!
Mijn naam is Nienke (wat vast niet te zien was), ik ben bijna 14 jaar en zit nu in atheneum 2 op school. Met het gezin hier (paps, mams, zus en ik) hebben wij 2 katten. Vroeger 2 katten gehad Poesje en Loesje (lekkere combi!). Poesje ingeslapen omdat ze al 2 jaar gedoe met obstipatie had en elke keer operaties moest (16 of 17 geworden) en Loesje omdat ze waarschijnlijk een hersenbloeding heeft gehad en deels verlamd was (18 geworden). Nu lijkt onze Noortje op Poesje, en Mimi op Loesje. Dat vind ik persoonlijk leuk om te zien
Laten we beginnen met Noortje. Zij kwam toen Loesje is overleden en we haalden haar van een boerderij in Beilen. 2 katten maar we kwamen écht voor de lapjeskat. Ze is en blijft altijd wat klein maar dat zegt niet dat ze minder eet. ER zijn regelmatig dagen waarop ze duiven, hazen, muizen, vogels, POSTDUIVEN en ratten eet. 3 duiven op een dag is nog altijd het record. Ze is heel lief hoor, maar een beetje vies.
[ Afbeelding ]
Dan hebben we Mimi. Ook in Beilen maar dan het asiel. We wilden iets goeds doen door daar een kat weg te halen. Uren lang gelopen omdat we ze allemaal wel wilden, het laatste halfuur in een ruimte met 20 katten gezeten en de kat in de wasbak moest het worden. Wat een leuk dier. We hebben haar al zeker 4 of 5 jaar en ze is echt helemaal happy geworden. Van een bange kat naar kat die soms zelfs op de bank springt bij je. Ze maakt oogcontact en babbelt tegen je, het liefst drinkt ze uit een konijnenflesje en nog meer gekke dingen.
[ Afbeelding ]
Sinds kort ben ik bezig met de dames trainen en dat vinden ze heel leuk!