Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JustJoyce schreef:Neej schreef:ja daar staat t nog iets uitgebreider hahahahahaIk loop op KC Dordrecht, in (jaja) Heerjansdam.
Maar gaat het bij iedereen wel goed dan, ik zou Chef ook niet bij me houden als er bewegende objecten rondlopen haha!
JustJoyce schreef:Ik ga donderdagavond kijken bij een Hondenschool in Barendrecht (kleinschalig). Zocht wat meer dichterbij want train nu 2x per week in Delft. Maar 1 les om half 10 savonds dat is best zwaar om de volgende ochtend op te staan.
Neej schreef:JustJoyce schreef:Ik ga donderdagavond kijken bij een Hondenschool in Barendrecht (kleinschalig). Zocht wat meer dichterbij want train nu 2x per week in Delft. Maar 1 les om half 10 savonds dat is best zwaar om de volgende ochtend op te staan.
Oh waar ga je kijken? Desnoods via PB hoor, gewoon ff benieuwdBarendrecht is idd stukken dichterbij dan delft voor jou, als ik me goed herinner waar je woont
Ik ga sws bij een volgende hond (zit nog een pup in de pijplijn misschien....) een andere club zoeken voor trainingen. Ringtraining houden we gewoon lekker in Heerjansdam maar ik heb geen trek in traditionele gehoorzaamheidslessen hahahaha