Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar de jumping waren we toch echt het snelste.
) maar daarna ging het wel. Trainer stopte, andere hondenschool gezocht maar daar ging het helemaal mis met Oll en mij, nul concentratie, alleen maar rondjes rennen op het veld. Helemaal gestopt, wintertje niks gedaan behalve wat workshops hier en daar. Vorig jaar zijn we begonnen met Hoopers en dat gaat echt superleuk, supergeconcentreerd, pakt het lekker op. Vanaf dit seizoen is er toch weer een nieuwe behendigheidsgroep gestart op onze vereniging en ik dacht, we proberen het nog eens.
Wie wil mij een hart onder de riem steken? Want we vinden het wel echt superleuk!
Ik loop op KC Dordrecht, in (jaja) Heerjansdam.
) JustJoyce schreef:Neej schreef:ja daar staat t nog iets uitgebreider hahahahahaIk loop op KC Dordrecht, in (jaja) Heerjansdam.
Maar gaat het bij iedereen wel goed dan, ik zou Chef ook niet bij me houden als er bewegende objecten rondlopen haha!
Oll is al best wel echt een jachthondje, iets opjagen is gewéldig natuurlijk! En hij heeft eenmaal door dat er kippen zitten, dus dat blijft leuk. Zelfbelonend enzo. En die andere WSS in mijn groep, da's een sufkut. Die sjokt ook maar zo'n beetje half door het parcours, die man hoeft amper te rennen
Lijkt me ook wel eens lekker hoor 
JustJoyce schreef:Ik ga donderdagavond kijken bij een Hondenschool in Barendrecht (kleinschalig). Zocht wat meer dichterbij want train nu 2x per week in Delft. Maar 1 les om half 10 savonds dat is best zwaar om de volgende ochtend op te staan.
Barendrecht is idd stukken dichterbij dan delft voor jou, als ik me goed herinner waar je woont 
Neej schreef:JustJoyce schreef:Ik ga donderdagavond kijken bij een Hondenschool in Barendrecht (kleinschalig). Zocht wat meer dichterbij want train nu 2x per week in Delft. Maar 1 les om half 10 savonds dat is best zwaar om de volgende ochtend op te staan.
Oh waar ga je kijken? Desnoods via PB hoor, gewoon ff benieuwdBarendrecht is idd stukken dichterbij dan delft voor jou, als ik me goed herinner waar je woont
Ik ga sws bij een volgende hond (zit nog een pup in de pijplijn misschien....) een andere club zoeken voor trainingen. Ringtraining houden we gewoon lekker in Heerjansdam maar ik heb geen trek in traditionele gehoorzaamheidslessen hahahaha
maar is helemaal ver
.
Zijn nu alweer dik 4.5 week

Hij kán heel gefocust werken namelijk.
Is binnen, ring is niet heel groot maar dat zijn ze op show ook niet altijd, en bij goed weer trainen we buiten. Je kunt best een keertje komen kijken en meelopen, proeflesje kost geloof ik 3 euro ofzo. Ik ga 's even kijken bij dogspirit!
Op wat voor dagen hebben ze dat?