Pandameisje schreef:_Tarzan wat bedoelde je met hopelijk haal je hem bij de bevalling weg en laat je hem castreren.
We hebben namelijk nu een voedster ( flynn) en ram die ( sinds 5 min) balou heet
Als je de ram erbij laat krijgt je voedster over 4 weken weer een nestje en als je hem niet laat castreren en er dus bij laat zal ze om de 4 weken bevallen, niet echt prettig voor je voedster, gewoon castreren dus!
Ouders waren geen familie hoop ik?
ze hebben een grotere toiletbak nu..en waar ze heeft gepoept met vinegar water wat gesprayd. Hopelijk helpt het

ja ze is gesteriliseerd, en heb hooi in de poepbak. Bij het hooirek poepen ze eigenlijk helemaal niet. Misschien helpt t om de poepbak een slagje groter te maken en er meer hooi in te doen. Heb nog een andere bak waar eerst zand in zat die iets groter is.
ja het gaat opzich wel goed, maar ze zoeken elkaar ook niet (meer) op. Is alweer een paar weken geleden dat ik ze tegen elkaar heb zien liggen. Maar wie weet hebben ze wat meer tijd nodig. Het is nog niet een echt koppel dus.
Ik denk dat het ook leuke baby's worden.
Iemand tips? Of gewoon blijven proberen en als ze niet wil dan maar geen brokjes?
Mijn moeder belde net, het gaat niet goed met Mila. Eet niet, keutelt niet, zit stil op 1 plek. Ze heeft medicijnen gegeven en haar naar binnen gehaald. Om 8 uur belt ze gelijk de DA. G*dver
Heel veel beterschap en sterkte
Wat is 't en hoe werkt 't?!
Ouders hebben nu een plank gelegd, dat ze toch naar hun drinken kunnen, maar de rest is vijver.