Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-16 22:25

Nee heb er 7, en daar blijft het ook bij. :)

Meet Fiddlesticks
Afbeelding

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 06:11

Wat een dotje! <3

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:14

Wat een leuk kleurtje! En een klein wit brilletje <3

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:15

Schatje om te zien!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 09:44

Wat een leukerd!

Gefeliciteerd yom!

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 11:16

Dank je :)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 13:13

Proficiat yom *\o/*

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:16

gefeliciteerd yom, leuke dag gehad

bedankt Froukje, ik voel me stilaan beter, griep -:(- die virussen denken dat de diertjes hier allemaal zelf hun eten kunnen nemen zeker

Beloven oh wat een knapperdje toch, een mens wordt zo hebberig van zo een foto's :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:35

nou ik heb eigenlijk nooit zin om mijn verjaardag te vieren. Was vandaag liever naar een wedstrijd gaan kijken waar een paar bekenden ZZL startte en iemand M1

maar ja mijn moeder wilde zo graag weer eens hierheen komen ipv wij naar haar (wat veel makkelijker is)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:45

Afbeelding
Mijn meisjes! <3

Happy birthday Yom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 07:12

Gefeliciteerd!

De een kijkt wel heel vrolijk en de ander is meer van laat me slapen volgens mij. Charmant :+!

Is het erg als de kitten een paar brokjes meesnoept van de volwassen brokken? Ze krijgt der eigen bordje kittenbrok, maar dan is iemand anders zijn bordje ook leuk en die brokjes zijn ook lekker, dus dan eet ze daar 1, rent ze weer terug naar der eigen bordje, dat netjes opeten.. Weer terug :')

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 09:12

Nog van harte gefeliciteerd Yom Y)(^)

Wat een grappig kleurtje je kitten Beloven B-)
Het is weer maandag, weer fijn een weekje werken :roll:

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:13

Beloven; kan volgens mij geen kwaad zolang ze ook eigen brokjes eet!

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:16

misschien dat sommige van jullie zich kunnen herinneren dat ik juli vorig jaar charlie heb aangeschaft als tweede kater...
Zowel vino als Charlie waren beide 1jaar oud en net een week gecastreerd toen ze elkaar leerde kennen
in het begin ging het helemaal niet goed tussen Vino en Charlie. Daarnaast was Charlie geen knuffel kat, hij beet uit het niets en gaf totaal geen signalen af als hij iets niet leuk vond... hij was dus onbetrouwbaar. Ook had hij geen idee wat spelen was..

beide katers waren alleen en hadden geen contact met andere katten gehad na hun kitten tijd toen ze bij hun moeder zijn weggehaald.

inmiddels kan ik spreken van goed nieuws....
Vino en Charlie zijn echt maatjes geworden, er zijn veel momenten dat ze elkaar uitdagen voor een spelletje.. maar laten elkaar tussentijds ook met rust. accepteren elkaars ruimte en als de ander niet wil spelen dan wordt er niet gevochten. Ze plaatsen vaak hun neusjes tegen elkaar of ruiken voorzichtig aan elkaars kont.
problemen worden opgelost door even een pootje omhoog te doen, dat is voor de ander al duidelijk.

Daarnaast is er nog meer goed nieuws... Charlie is inmiddels veranderd in een betrouwbare kater die het heerlijk vind om geaaid te worden en om samen op de bank te liggen. Wanneer hij iets niet leuk vindt geeft hij dit aan.. hij doet dit met een pootje zonder nagels, en weet dat wij dan ook stoppen..
voor de rest is het een beetje een simpel dier... hij vindt oppakken niet erg en hij ligt rustig in de meest gekke houdingen.

Zelf is hij echt los gekomen... hij is een beetje gestoord, rent regelmatig de trap op en af waarbij hij gekke geluidjes maakt. Jaagt op de vogels van achter het raam.

Al met al dus heel goed nieuws, wij zijn blij dat we Charlie toch hebben doorgezet..
Wij hebben er een heerlijke kater aan overgehouden... en Vino een vriend voor het leven.

Ik ben alleen benieuwd of Charlie binnenkort een keer echt op de vensterbank mag liggen en of ze ooit samen zullen liggen.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:21

Beloven schreef:
Gefeliciteerd!

De een kijkt wel heel vrolijk en de ander is meer van laat me slapen volgens mij. Charmant :+!

Is het erg als de kitten een paar brokjes meesnoept van de volwassen brokken? Ze krijgt der eigen bordje kittenbrok, maar dan is iemand anders zijn bordje ook leuk en die brokjes zijn ook lekker, dus dan eet ze daar 1, rent ze weer terug naar der eigen bordje, dat netjes opeten.. Weer terug :')

Ik heb niet aan kittenbrok gedaan, kleine dieren eten gewoon hetzelfde als grote als het aan de moeders ligt. Ze maken het hooguit fijn voor ze.
Het zal niet ernstig zijn dus :Y)

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:23

Wat een mooie afloop silvericathy Geduld blijkt dus te helpen!

Crines

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:32

Hallo allemaal,

stoort het als ik hier even midden topic kom binnen vallen?
Geen kitteneigenaar hier helaas.
Mijn jonge kater is vorige week helaas overleden na een aanrijding ;(
Ik heb dus even nood aan een dosis kittens-kijken nu om vertederd ooh en aah te kunnen zegen :o
Ik wil mettertijd graag een nieuw katje, maar heb zo'n heilige schrik dat die weer gaat op de baan terecht komen dat ik toch nog erg twijfel. Het eerste jaar komt er in ieder geval toch geen nieuwtje, of het zou misschien een vondelingetje moeten zijn zoals het vorige.

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:34

klien schreef:
Wat een mooie afloop silvericathy Geduld blijkt dus te helpen!

Ik denk zelf dat het mij ook in zekere zin veranderd heeft..
Vroeger had ik een doel wat ik zo snel mogelijk wilde bereiken.
Tegenwoordig heb ik een doel dat ik wil bereiken, en als het me vandaag niet lukt probeer ik het morgen opnieuw. Stapje voor stapje kom ik er ook wel.

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 10:43

Moeilijk hè om de boel niet te forceren. Ik ken de eigenschap :+ maar vriendschappen laten zich niet dwingen, ook niet onderling met dieren. Rust in jezelf en een veilig huis voor ze helpt vaak wel.

Wat triest Crines, dat is mijn schrik ook met de kleine en eigenlijk ook met de poes van 9 jaar. Vroeger dacht ik daar niet zo bij na, maar je hoort tegenwoordig zoveel over katten die worden aangereden, vergiftigd of gestolen. Ik durf ze bijna niet buiten te laten. En toch is frisse lucht en beweging wel goed voor ze.
Voorlopig houd ik de kitten binnen tot ze minder speels is en gesteriliseerd, maar we hebben wel een omheinde binnentuin, dus dat kan ook wat langer. Als ze heel ongelukkig wordt, dan zal ik haar toch laten gaan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:53

klien schreef:

Klinkt alsof je geen leuk werk hebt?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 12:54

Crines schreef:
Hallo allemaal,

stoort het als ik hier even midden topic kom binnen vallen?
Geen kitteneigenaar hier helaas.
Mijn jonge kater is vorige week helaas overleden na een aanrijding ;(
Ik heb dus even nood aan een dosis kittens-kijken nu om vertederd ooh en aah te kunnen zegen :o
Ik wil mettertijd graag een nieuw katje, maar heb zo'n heilige schrik dat die weer gaat op de baan terecht komen dat ik toch nog erg twijfel. Het eerste jaar komt er in ieder geval toch geen nieuwtje, of het zou misschien een vondelingetje moeten zijn zoals het vorige.

Jeetje wat heftig, veel sterkte! :(:)

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:19

Mandyy schreef:
klien schreef:

Klinkt alsof je geen leuk werk hebt?

het leukste werk wat ik me kan bedenken, maar een vermoeiend weekend gehad en vandaag wat opstartproblemen _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:28

Oke gelukkig, succes met werken dan!

Sterkste Crines, nooit leuk.. Hierom durf ik ze ook niet echt naar buiten te laten, dakterras is prima.

Nou de Iams en Porta21 gaat terug, ik ga toch maar een zakje Applaws bestellen dan, daar is naar kijken.

xniieeenke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:54

Kiekeboe! Zijn alle katten hier nog kittens? Zie al redelijk grote katten, en als dat zo is; mag ik meebabbelen?
Geen kitten, maar het gewone katten topic leeft amper nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-16 13:58

Fijn Silver :D

Welkom Cines !

Boris is echt een heerlijkheid , had vandaag jobcoach en contactpersoon bij werk over de vloer . Gaat meneer zo op de tafel en hop op alle papieren liggen :') , dikke doerak