Ja is dat oud noord lysanne toevallig? Al vaker op gewezen. Ben eens doorgestuurd naar die in of bij de reeshof. Onnodige behandeling gehad en een longontsteking gemist. De extra dierenarts bij vd brink had die ook gemist. Uiteindelijk nog in België aanbeland en toen was het natuurlijk helemaal fout. Uiteindelijk 300 lichter en nog geen cavia. Maar die in België kon daar niks aan doen. Ik bel ook altijd voor wie er op dat moment zit ben net te zuinig op mijn beesten wist niet dat ze in oisterwijk ook veel konden
Jij bedoeld die dikke chagrijn vrouw die haar diploma bij 2 pakjes boter kreeg. Iedereen ontwijkt die, toevalig gisteren nog met een andere wachtende over gehad ik zie die eigenlijk niet vaak meer. Overigens had ik bij bovengenoemd geval een andere jongere vrouw. Weet niet of die tijdelijk was of er nog zit. Maar als je als dierenarts een algemeen voorkomend probleem als longontsteking mist en door gaat sturen voor andere dingen die het uiteindelijk ook niet waren dan ben je als dierenarts imo geen knip voor de neus waard. Bij de reeshof idem dito. Doen alsof cavia's je specificatie is omdat je bij de cavia goeroe in de leer bent geweest en je mist dezelfde longontsteking en doet een nutteloze behandeling omdat je dingen denkt..
Weet ik daarom zei ik ook 4 minuten langer nou ja misschien 5
Bij hele complexe problemen zoals tandziekte zoek ik haar altijd op omdat zij gewoonweg bijna de enige is die weet hoe je het het beste kunt behandelen. Meestal als ik erheen moet is het foute boel. En aangezien ik vooral zwakke opvang cavia's heb is dat 3x per jaar
Hier ook niet heb 2 van dezelfde en eentje exact zoals sanne. Gekocht als borstel en uitgegroeid als peruvian week later beviel ze onverwachts van 1 beertje en je raad al .... uiteindelijk 2 langharen toevallig de beer vandaag geknipt.... dramaqueen ...... gillen als een speenvarken maar hij had echt veel klitten dus 1x doorgezet. Hij werd en word er agressief van niet normaal. De moeder is standaard gekortwiekt.
Ze zijn wel echt prachtig in hun volle glorie... het heeft wel wat
Mijn Peruvian Wokkel vindt borstelen ook écht verschrikkelijk, die begint ook te piepen en spartelen inderdaad. Ik probeer al om de haren bij het begin vast te houden, zodat ik niet aan het vel trek, maar dit lijkt maar een beetje te helpen. Hebben jullie nog een gouden tip?
Dat heeft Coco bij het nageltjes knippen. Ik raak haar nog niet aan of er moet al gepiept worden
LukieBradley
Geplaatst: 23-04-17 09:43
Ik heb gelukkig vooral gladhaar en borstels ja en 1 nakie en 2 langhaar dan.
Ehhhhj anti klit voor paarden? Nee ik weet het echt niet. Ik zei gisteren nog tegen basje dat hij toch nooit naar een show hoefde dus ik kon hem best knippen. Gelukkig zijn het idd geen show cavia's en knip ik ze het liefst kort. Borstelen lukt bij beide nie
Nagels knippen lukt hier gelukkig bij alle 15 gewoon in mijn eentje. Gelukkig doen ze niet super moeilijk
Hier is er weer een jong zeugje aan het puberen (Bontje de Borstel). Ze heeft vannacht al even opgesloten gezeten op de bovenste bak in de hoop dat ze zich zou gaan gedragen, maar het andere jonkie is nog steeds de pineut met haar uitvallen. Dus als dat nog langer duurt gaat ze ook naar buiten bij de 'ouwetjes', daar wordt dat gedrag heel snel afgeleerd