Ik heb een hele lieve leergierige hond, ik probeer haar zo af en toe een nieuw trucje aan te leren. Ze kan al heel veel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivian__ schreef:Hallo, mag ik mij hier melden?![]()
Ik heb een hele lieve leergierige hond, ik probeer haar zo af en toe een nieuw trucje aan te leren. Ze kan al heel veelen vind het ontzettend leuk als we weer iets oefenen. We hebben een seizoen agility gedaan, maar daar zijn we voor nu nog even mee gestopt. Het ging heel goed, maar ik vond haar nog te jong en onbehouwen. Volgend jaar beter
mochten jullie nog leuke nieuwe trucjes weten hoor ik het graag!
Vivian__ schreef:Ze komt uit het buitenland. Volgens de kids uit onze buurt lijkt ze op: 'een herder met slappe oren'toevallig nét leren buigen! Schamen geprobeerd, nog een beetje moeilijk. Wat ze kan...
The usual stuff (zit, af, plaats, wacht, blijf, voet)
Neerschieten
Deur dicht doen
Bal over rollen
Buigen
Draaien
LSnuitje schreef:Vivian__ schreef:Ze komt uit het buitenland. Volgens de kids uit onze buurt lijkt ze op: 'een herder met slappe oren'toevallig nét leren buigen! Schamen geprobeerd, nog een beetje moeilijk. Wat ze kan...
The usual stuff (zit, af, plaats, wacht, blijf, voet)
Neerschieten
Deur dicht doen
Bal over rollen
Buigen
Draaien
Ach wat leuk, wij hebben ook een buitenlands hondje. Ook al een intelligent dier!Leuk dat je zo veel met haar doet. Wat ook een leuke oefening is, is pootjes kruisen. Dit kun je het makkelijkste aanleren als je hond af ligt. Misschien kun je ook wat leuke oefeningen uit de dogdance pikken, heb ik ook gedaan toen mijn kunstjes inspiratie een beetje aan zijn einde was
LSnuitje schreef:Hahaha goed bezig hoor! De mijne komt uit Bulgarije, beetje border-collie achtig hondje met een mega werkdrift. Echt een heerlijk dier! We zijn net begonnen met canicross en in de winter gaan we onze eerste agility cursus volgenWaar komt die van jou vandaan?
Vivian__ schreef:LSnuitje schreef:Canicross is hardlopen samen met je hond, waarbij hij vast zit aan een heupgordel die jij draagt.Slim dat je dan even met agility wacht.
Oooooo... Oke! Ik heb het zonder gordeltje gedaanmaar leuk! En ook gezellig!