Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sem_ schreef:Vraagje aan de bokkers hier.Ik ben op zoek naar een beloningstasje met twee compartimenten voor snacks (zodat ik worst en brokjes kan scheiden) waar je makkelijk bij kunt tijdens het wandelen. Kennen jullie tasjes die dit hebben? De TwinTreat ben ik bekend mee, ik ben vooral benieuwd of er nog andere bestaan.
Selina schreef:Sem_ schreef:Vraagje aan de bokkers hier.Ik ben op zoek naar een beloningstasje met twee compartimenten voor snacks (zodat ik worst en brokjes kan scheiden) waar je makkelijk bij kunt tijdens het wandelen. Kennen jullie tasjes die dit hebben? De TwinTreat ben ik bekend mee, ik ben vooral benieuwd of er nog andere bestaan.
Ik heb een ‘echt’ tasje (Deze )
Zou je best 2 verschillende type eten in kunnen doen.
Vind die ideaal omdat je er ook een lijn, poepzakjes, speeltje en clicker in kwijt kan.
Sem_ schreef:Vraagje aan de bokkers hier.Ik ben op zoek naar een beloningstasje met twee compartimenten voor snacks (zodat ik worst en brokjes kan scheiden) waar je makkelijk bij kunt tijdens het wandelen. Kennen jullie tasjes die dit hebben? De TwinTreat ben ik bekend mee, ik ben vooral benieuwd of er nog andere bestaan.
StalMelyn schreef:Hier gister nog even contact opgenomen met een andere fokster. Zij verwacht deze maand eventueel nog een teef te dekken. Met de andere fokster waar ik nu vooral contact mee heb heb ik nog niet een super enthousiast gevoel. Dit komt voornamelijk denk ik omdat er vanuit de fokster nog niet veel informatie komt maar goed, ze is op leeftijd, andere generatie. Ik hoop dat dat gevoel weg is na kennismaken.
Verder oriënteren is nooit verkeerd dus dacht ik bel even. Ze vertelde al meer over haar eigen hondjes, welke ze samen wilt gaan dekken en wat haar denkwijze is. Super leuk dus.
Lugea schreef:Ik kom ook even binnen vallen met een vraag. Hoe doen jullie het de eerste weken met een pup? Nemen jullie vrij zodat de pup de eerste weken niet alleen is? Zo ja, voor hoe lang dan? En vanaf wanneer gaan jullie een boodschapje doen?
Ik woon nu op mezelf met mijn hond en zal dus voor het eerst helemaal alleen een pup groot gaan brengen. Nu heb ik gelukkig voldoende oppasmogelijkheden in de buurt, maar vind het voor m’n eigen beeld wel fijn om na te gaan hoe anderen dit doen.
Lugea schreef:Ik kom ook even binnen vallen met een vraag. Hoe doen jullie het de eerste weken met een pup? Nemen jullie vrij zodat de pup de eerste weken niet alleen is? Zo ja, voor hoe lang dan? En vanaf wanneer gaan jullie een boodschapje doen?
Ik woon nu op mezelf met mijn hond en zal dus voor het eerst helemaal alleen een pup groot gaan brengen. Nu heb ik gelukkig voldoende oppasmogelijkheden in de buurt, maar vind het voor m’n eigen beeld wel fijn om na te gaan hoe anderen dit doen.