Schattig!!! Willow lijkt wel bijna groen? Heeft ene Mango een uitstapje gehad?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-21 17:54
Hahaha Dat zou je denken ja! Maar ik denk dat het vooral het licht is Mijn telefoon begint ook echt oud te worden, dus de foto's zijn qua kleuren ook niet heel sterk meer.
Over Mango gesproken Nadat ik de kleinste 3 babies heb gevoerd, mag Mango altijd 2 mililiter pap uit het spuitje
Hij is heel voorzichtig met het spuitje, want een kapot spuitje betekent dat ie geen pap meer krijgt Er zit wel heel veel druivensuiker in zo'n papje, dus daarna stuitert ie wel een uurtje in het rond
Die foto van de 6 tussen jouw armen! Verschil in leeftijd en kleur van alle 6 is wel heel duidelijk te zien zo!
En Mango die uit spuitje eet. Hij kan het maar beter geleerd hebben, voor het geval er gedwangvoerd zou moeten worden... Wel fijn dat hij duidelijk is waar het in moet.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-21 08:33
Dat zijn de armen van mijn vent En idd het is echt heel goed te zien! Dankzij de verschillende mutaties kan ik ze ook prima uit elkaar houden. Dat zal bij de babies van Marabi & Dainty wel anders zijn straks
Over de kale kippetjes gesproken
Het ziet er misschien niet zo mooi uit, maar de anti plukspray helpt wel goed en op die manier kunnen ze toch bij de ouders blijven ipv dat ik ze zelf groot moet brengen Ze worden amper nog geplukt en het begint ook alweer aan te groeien! Nu maar hopen dat het zo goed blijft gaan! Door de vrieskou durf ik ze momenteel 's ochtends niet te behandelen met de spray uit angst voor onderkoeling. Dat doe ik dus alleen in de middag ipv 2 keer daags.
Ah gos, arme schaapjes... wel fijn dat het plukspul lijkt te helpen zodat het niet nog erger wordt! Maar ook dit nestje groeit goed zeg! En inderdaad, de eerste echte veertjes zijn al te zien
Jolien87
Geplaatst: 13-04-21 09:39
Ah gossie, dat ziet er pijnlijk uit Groeit dat wel weer volledig aan of kan het zijn dat ze altijd wat kale plekjes houden?