Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zertab schreef:Fijn dat het gelukt is!
Bacto start zijn hulpstoffen, levende bacteriën staat inderdaad op het potje maar kan idd niet.
Bedankt voor de tips! Heb vorige week water gewisseld, maar zal voor de zekerheid gewoon wekelijks doen nu.
Is trouwens ook een kwestie van pech en geluk denk ik. Die vriend waarover ik vertelde, nooit waterwissels etc. Alles leeft. Zeg niet dat de vissen gelukkig zijn...
Melyoramel schreef:Zertab schreef:Fijn dat het gelukt is!
Bacto start zijn hulpstoffen, levende bacteriën staat inderdaad op het potje maar kan idd niet.
Bedankt voor de tips! Heb vorige week water gewisseld, maar zal voor de zekerheid gewoon wekelijks doen nu.
Is trouwens ook een kwestie van pech en geluk denk ik. Die vriend waarover ik vertelde, nooit waterwissels etc. Alles leeft. Zeg niet dat de vissen gelukkig zijn...
Wij mensen kunnen ook in een gevangeniscel overleven zolang we eten en water krijgen, maar of we daar gelukkig van worden en of het goed is voor de gezondheid?
J0anieke schreef:Ik zou die flesjes gewoon opmaken. Waterwissel doe je niet pas als je iets meet, maar ook om gewoon vers water te geven. Bij een klein bakje is het slim om elke week een kleine waterwissel te doen.
Zertab schreef:Melyoramel schreef:Wij mensen kunnen ook in een gevangeniscel overleven zolang we eten en water krijgen, maar of we daar gelukkig van worden en of het goed is voor de gezondheid?
Joh, dat zeg ik toch. Lekkere reactie weer.
Zertab schreef:Ann schreef:@Bassleer, de kleinere korrels S en M blijven een tijdje drijven, de L en XL enz. zinken inderdaad vrij snel.
Ik heb M, zinkt hier ook vrij snel. En vraag me af of de korrels de juiste grootte zijn voor de Platy's?
Ze vonden het wel erg lekker
Hoe vaak voeren jullie de vissen eigenlijk?