Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Ja heel dichtbij Karina,
Kiim; das juist heel raar dat cody daar van overstuur raakt. Vanuit natuurlijk gedrag is een hol(en dat maak je zo) juist het veilige plekje.
Een hond die daarvan overstuur raakt is vooral qua gedrag heel raar. Bange honden zoeken namelijk wanneer mogelijk ook plekjes waar ze onder kunnen verstoppen. Om dus nog maar 1 kant in de gaten te kunnen houden.
KimD schreef:https://nos.nl/artikel/2355942-zonder-k ... -zijn.html
Dit zou echt het beste nieuws van 2020 zijn.Meteen permanent maken.
Skippy01 schreef:KimD schreef:https://nos.nl/artikel/2355942-zonder-k ... -zijn.html
Dit zou echt het beste nieuws van 2020 zijn.Meteen permanent maken.
Ja echt he? Ik zag gisteren ook alleen maar hele blije dieren-eigenaren op mijn facebook tijdlijn bij dit vooruitzicht! Fingers crossed en inderdaad: maak maar permanent. Laat de gemeente maar een siershowtje draaien voor de diehard fans van 00.00-00.10 en klaar
KimD schreef:Ben ik ook voorstander van, een vuurwerkshow in bijvoorbeeld Maastricht of Heerlen. Als het dan écht moet overigens, voor mij hoeft het helemaal niet meer. Ik vind vuurwerk zelf ook verschrikkelijk.
Kiimm_ schreef:@Nickie91, hele mooie foto's
Gisteren zat ik nog aan allerlei mensen te vertellen hoe blij ik ben dat Cody nog niet uit zichzelf in sloten en andere wateren springt. Volgens mij heeft hij me gehoord en wilde het tegendeel bewijzen. Gelukkig heb ik in mijn verhaal gisteren het woord 'nog' gebruikt
Heenweg niets aan de hand. Op de terugweg was er een 3e hond bij ons gevoegd en zag ik Cody naar de sloot kijken en de klim naar beneden maken. Lang leve de puberteit en bananen in de oren. Met onderstaande foto als resultaat
Daarna heeft hij nog 6x geprobeerd er in te springen, helaas voor hem heb ik hem bij de eerst volgende poging aangelijnd. Cody is nu officieel gedoopt als golden retriever
[ Afbeelding ]
Warboel schreef:Suuuupermooie foto’s Nicky! Op die eerste foto kijkt ze echt ondeugend haha!
Otje boeit vuurwerk (harde knallen in het algemeen) vooralsnog ook niet echt, ze kijkt niet eens op. Buiten ook niet. Ikzelf ben best wel angstig voor harde knallen dus ben blij dat zij zo rustig is. Ik ben bijvoorbeeld ook best wel bang voor onweer, dus dan is het super rustgevend als er dan een hondje rustig tegen je aan doorslaapt