Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:En volgens mij viel dat goed in de smaak JesdaJinn!
Lekker fanatiek aan het graven die van jou Love_western, heerlijk!
Jeetje Juniper, dat is zuur zo snel!Sterkte met het verlies. Fijn dat het goed gaat met je Syr.
Ik heb hier niet meer gescaped & ga vanmiddag een aantal dagen op vakantie. Gister wel foto's gemaakt van de ouder dieren die hier wonen voor op de website. & vrijdag heb ik de 14-dagen-oud-shoot gedaan met de ukken waar ook deze grappige plaatjes uit kwamen.
Dus sorry, geen scapes
[ [url=m/jVOAGz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tKU9H5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YzWBLo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0bXd1t.jpg]Afbeelding[/url] ]
juniper schreef:Mijn adoptie dwerg is al gaan hemelenHij heeft het een week goed gedaan, tot ik hem ineens overdag niet zag. Huisje open gedaan en hij lag dood in zijn nestje
Ik denk dat hij al te oud was en dat de verhuizing te stressvol voor hem was. Gelukkig heb ik hem tenminste een week in een grote bak met voldoende bedding en andere spulletjes kunnen geven (In de opslagruimte van de dierenwinkel leven de ‘teruggegeven’ dieren in hele kleine kooitjes). Mijn Syr doet het gelukkig wel heel goed, ze is al heel tam en heeft nu twee wielen en een saucer. Ik wil uiteindelijk wel weer op zoek naar een dwerg, maar pas als ik de nieuwe kooi voor mijn Syr gemaakt heb. Gelukkig vertoont ze nu geen stereotype gedrag meer!
xDenies schreef:Welkom! Natuurlijk mag je mee kletsen!![]()
Fijne ruimte heb je voor je hamstertje, al zou ik de onderbreking wel onhandig vindenIk zie een hoop nepplanten(?) en verder kan ik niet echt iets van je scape zien dus kan er niets over zeggen.
Voor in het zandbad kan je het beste de Beaphar bandzand aanschaffen. Er zijn wel eens mensen geweest die van dat oranje terrariumzand hebben geprobeerd maar dat heeft toch niet hetzelfde effect!
Ik ga hier de boel vakantieproof maken
_Christina schreef:Nee, ik heb nog geen naam gekozen. Ik vind Hammstein ook wel erg goed gevonden, maar ik twijfel nog of ik dat wel bij hem vind passen en die heb ik natuurlijk niet zelf bedacht. Al heb ik de naam van de vorige ook niet zelf bedacht (maar die naam was ook wel heel stom haha: Svetlana).