Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Nee. Ze komen naar hier met de teef en gaan samen naar de dierenarts. Ik snap niet waarom je KI zou willen zonder natuurlijk te proberen. Maar goed, hun keuze
Chubby schreef:Hi! Mag ik met jullie meekletsen?
Onze Runa (Finse Lappenhond) heeft alle gezondheidstests goed doorstaan, voldoende beautypunten in haar balboekje en dus willen we haar de volgende loopsheid (maart/april '21) laten dekken![]()
Ben al weken aan het denken over de kennelnaam, want mijn 1e keuze zal wrs afgekeurd worden (lijkt teveel op reeds geregistreerde) en nu weet ik geen alternatief *zucht* Hoeveel kan een mens googlen he..
En de reu had ik al uitgekozen, maar woont in Zweden. Dus moet ik ivm corona ook nog op zoek naar een andere. Aaarrgghh. Gelukkig heb ik nog even!
Chubby schreef:Het stomme is dat het geen kennel (meer) is, maar een hondenopvang. "Van de Pannenhoef" is ook al bezet.
Zoe_97 schreef:Chubby schreef:Het stomme is dat het geen kennel (meer) is, maar een hondenopvang. "Van de Pannenhoef" is ook al bezet.
Ja een kennelnaam blijft altijd tot dezelfde persoon toebehoren. En maar goed ook.
Anders als een grote bekende en succesvolle fokker er mee stopt, zou iemand snel die kennelnaam kunnen aanvragen en profiteren van de verdiensten van de andere fokker, terwijl die er niets mee te maken heeft.