Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:12

Ik denk dat er inderdaad wel 1 keer "hierbij laten" uit kan. Beetje dubbel op, maar tevens ook de kracht van herhaling ;)

En inderdaad, "hoop" kan inderdaad ook vervangen worden door iets anders al vind ik het zo informeel niet heel storend. Kan ook "ik ga er van uit u hiermee .... " of "ik vertrouw er op ..." o.i.d..

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:13

Dat lijkt me een prima reactie. Ik ben benieuwd of ze antwoorden, en of dat ook dan twee weken gaat duren :+ Ik gok zomaar van niet.

AnnemiekvM

Re: Kat al 2 jaar in huis nu waarschijnlijk advertentie gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:15

Ik vind het een goede tekst. En daarna inderdaad afsluiten. Al reageren ze toch dat ze alsnog willen komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:15

Ik zou, om dat laatste te voorkomen, toch wel je aanbod om langs te komen intrekken zodat dat wel duidelijk is.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:21

Ik denk juist als ik dat erin ga zetten ze meer ga provoceren.

Het is iets psychisch. B.v. Als iemand iets heeft en er nooit naar om kijkt staat iemand er niet bij stil. Komt er dan iemand anders die er interesse in toont hebben mensen vaak zo'n "dat is van mij!" Moment.

Ik denk als ik dat er dus in zet dat ze dan ook zo'n moment krijgen.
Ik weet even niet hoe ik het moet uitleggen haha

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:26

Gestuurd na ik hier weer reageerde dus zo'n 2 minuten geleden en reactie..

Niet de vriendelijke waar ik op hoopte

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:26

Oei, vertel... :(:)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:27

Maar ze kúnnen dus wel snel reageren. Hebben we toch nog iets geleerd. Ben benieuwd naar wat de reactie is.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:29

Die wilde dus wel haar kat terug en is nu not amused, helaas voor haar heb je alles volgens de regels gedaan en hoort de kat gewoon bij jou.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:30

Pardon?!?!? Jij belt mij na 2 jaar??? Ik heb het geduld opgebracht tijdens je vakantie om te wachten en niks gepusht. En je verhaal gerespecteerd en geloofd. En je alle ruimte gegeven. Dit kun je niet maken! Op deze manier! Op z'n minst een fatsoenlijk afscheid was op z'n plek geweest. Ik laat het hier dan ook niet bij op deze manier!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:31

Maar je had toch geen 2 weken vakantie?
Gewoon blokkeren en klaar.
Laatst bijgewerkt door zigranta op 25-09-16 21:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Gruis

Nah wat belachelijk! Ook nog een verkapt dreigement erbij. 'Ik laat het hier niet bij', wat wil ze gaan doen dan.

Sheran

:= Nee, dat is inderdaad niet zo'n hele nette en vriendelijke reactie. Wat ga je doen?

Selina

Oei die is boos :=
Jij hebt er alles aan gedaan. Snap heel goed dat je een maand later iets hebt van. Ik sluit het af.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:32

Na dit bericht zou ik me niet meer zo op mijn gemak voelen :(
Wat een gemene reactie... Ze hebben die kat zelf enkele weken gehad en doen net alsof er één of andere ontvoering plaatsvind

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:33

Waar ik eigenlijk een beetje van schrik is dat ze als een blad aan de boom veranderd is met haar berichtje.

Waar ze eerst rustig kalm en zelf een tikje zweverig overkwam komt ze nu een beetje... tja hoe zal ik het zeggen over haha

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:34

Ze weten toch niet waar jij woont? Dus blokkeren die handel.

tones

Thenexttry schreef:
Waar ik eigenlijk een beetje van schrik is dat ze als een blad aan de boom veranderd is met haar berichtje.

Waar ze eerst rustig kalm en zelf een tikje zweverig overkwam komt ze nu een beetje... tja hoe zal ik het zeggen over haha

Kattig? :+

Anoniem

Dikke doeiii daar is de blokkeerknop :') Ze weten toch niet waar je woont. Ff screenshotje maken voor als het uit de hand loopt, klaaaar!

Als zij niet aardig kunnen doen dan jij ook niet.

Thenexttry

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-16 21:35

Hahaha

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:35

Gohh jeetje. Ik zou het nu lekker laten. Ze hebben je adres ook niet toch? Dan hoef je je verder nergens zorgen om te maken hoor Ts.
Beetje vreemde mensen. Ze laten jou lekker aan het lijntje en als jij het op een goede maar duidelijke manier probeert af te sluiten dan zo reageren zegt mij al genoeg.
Niet meer op reageren en lekker doorgaan met je leven voordat dit allemaal gebeurde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:36

Ik zou toch, mocht je terug reageren, wel op de formele toon verder gaan hoor TS. Bij voorkeur helemaal niet meer reageren, maar mocht ze je nu niet met rust laten (ze hebben je nummer nu tenslotte) zeker wel formeel/ afstandelijk worden in je reactie.

Gruis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:38

Thenexttry schreef:

Zal wel geëmotioneerd zijn! Dit is grwoon niet wat ze verwacht had, dat jij niet naar hun pijpen danst. Ik denk wel dat ze het nog een paar keer gaat proberen met berichtjes sturen enzo.... Maar ik vind dat je het goed hebt afgehandeld hoor! Zou nu echt niet meer reageren.

Maar goed dat je je adres niet hebt gegeven, ze zouden nog voor je deur staan ook zo te horen := ...!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:39

Net of jij 2 jaar geleden al wist dat die kat van haar was en lekker niet belde. :roll:

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 21:40

Thenexttry schreef:
Pardon?!?!? Jij belt mij na 2 jaar??? Ik heb het geduld opgebracht tijdens je vakantie om te wachten en niks gepusht. En je verhaal gerespecteerd en geloofd. En je alle ruimte gegeven. Dit kun je niet maken! Op deze manier! Op z'n minst een fatsoenlijk afscheid was op z'n plek geweest. Ik laat het hier dan ook niet bij op deze manier!

Begrijp ik hier nou uit de zin fatsoenlijke afscheid, dat ze de kat niet meer terug wilde?