Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JlnG schreef:De vader van Baron is ook een hond van Olionshouse. Emi is een superlieve vrouw, zou er zo een hond halen.
XxLiEsJuHhxX schreef:Wat sneu! Wel herkenbaar. Hier gaat het ongeveer hetzelfde.
Dior weigert een poeder of iets te eten voor haar artrose. Oplossen en in een spuitje is te veel. Dat pikte ze ook maar 3 keer.
Onze manier is voor nu ook pijnstillers als ik merk dat ze het nodig heeft. Bijvoorbeeld als ze na een half uurtje liggen mank op komt en meer dan een paar passen mankt (mank opkomen na de nacht vind ik iets acceptabeler omdat ze dan natuurlijk veel langer ligt), maar ook als ze heel snouwerig word naar de katten toe. Ze kan soms grauwend als een pitbull van haar kussen of van de stoel of bank komen als een van de katten in een straal van 2 meter is. Dat is voor mij een duidelijk teken dat ze echt ongemak heeft.
Verder rent ze ook nog wel altijd rond als een idiote pup gelukkig
KarinW86 schreef:Ik heb echt goede ervaringen met Synopet voor de artrose en flexadin Advanced
KarinW86 schreef:Ga in September aan een nieuwe opleiding beginnen dus wil eerst even kijken hoe dat bevalt en me dan op een wachtlijst zetten.. heb ook geen haast..