Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
keeyzie schreef:Nooit over nagedacht hoe die dieren vervoerd werden. Eigenlijk wel logisch. Zag meer een vrachtwagen voor me met allemaal kleine Aquariumsiets teveel Finding Nemo gekeken denk ik haha.
lor1_1984 schreef:keeyzie schreef:Nooit over nagedacht hoe die dieren vervoerd werden. Eigenlijk wel logisch. Zag meer een vrachtwagen voor me met allemaal kleine Aquariumsiets teveel Finding Nemo gekeken denk ik haha.
Aquaria zijn helaas te kwetsbaar, 1x over een drempel crossen en je hebt de barsten erin als je pech hebt.
nate schreef:Pfff ik zit even met mijn handen in het haar...
Gisteren mijn garnaaltjes in het aquarium gezet en vanmiddag kan ik waarschijnlijk de Danio´s halen.
Vol trots zet ik een filmpje van mijn garnaaltjes op een aquarium fans facebook met een verhaaltje erbij van de Danio´s
Weet iemand er (redelijk bot) te reageren dat mijn garnalen lekker voer zullen zijn voor mijn Danio's.
Terwijl ik hier en op andere fora advies kreeg dat het wel kan, dat de danio's wellicht de jonge garnalen eten. Daarbij hebben de garnalen opzich ruim schuilmogelijheden in het aquarium.
Mijn guppen laten ze tot nu toe ook gewoon met rust, en zitten de garnalen lekker met zijn allen onder het filterhuis.
Opzich zou ik het ook niet erg vinden dat een Danio af en toe een jonge garnaal "opruimt", ik zit niet te wachten op een overbevolking garnalen in mijn bak.
Als ik wel wil gaan kweken, kan ik moeders altijd even in een kweekbakje zetten en dan zou ik er een nanobakje bij kunnen gaan houden, maar dat is vooralsnog niet het plan.
Deze garnalen zijn ongeveen 1.5 tot 2 cm groot en verwacht niet dat ze in het bekje passen van een vis van 2 a 3 cm.
Maar ik begin wel enorm te twijfelen, de vissen zijn alwel besteld.