Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Froukje1993 schreef:OhSorry!
Ja, zulke kleuren zijn idd gaaf.
Ik vind de wiskas kat kleur ook zo gaaf
Das een Brits Korthaar silvertabby, die zijn idd erg gaaf al vind ik de golden rosetted (ja die bestaat tegenwoordig, zit Bengaal ingefokt voor het printje) en de blauw-creme ook erg gaaf.
Froukje1993 schreef:Ik vind het echt knap dat je die kleuren zo weet te benoemen, Lor!
Heerlijk hè, TrIjNiE__! Dat maakt het allemaal net wat draaglijker.
Hier komen ze er ook vaak bijliggen als ik met de administratie bezig ben.
Froukje1993 schreef:Ik vind het echt knap dat je die kleuren zo weet te benoemen, Lor!
Roosch schreef:Ik vind die kleurtjes altijd hartstikke ingewikkeld, dus ik dacht.. laat ik maar 2 witjes aanschaffen, daar is geen twijfel over mogelijk.![]()
lor1_1984 schreef:Froukje1993 schreef:Ik vind het echt knap dat je die kleuren zo weet te benoemen, Lor!
Dank je
Heb ooit in Barneveld de module katten (en honden, reptielen, vogels, vissen, geiten, koeien, paarden, kippen, schapen, varkens en knaagdieren) moeten leren inclusief rassenleer bij DIVETO-opleiding en later dierverzorging en management.
Daarnaast vind ik het ook gewoon interessant en lees me in, stel vragen op fora als er wat voorbij komt en google zelf ook geregeld.
Ook vraag ik gewoon door als iets me niet helemaal duidelijk is of als ik verdere vragen heb.
Voor mij was het belangrijkste tot nu toe oude katten, knieproblemen, allergieën, spijsverteringsproblematiek, dit omdat ik daar tegenaan liep met de katten die ik heb of had.
Celine_Famke schreef:Oeh, weet je ook wat voor kleur mijn toekomstige MC is? (vorige pagina)
Het is genoemd door de fokker maar ik ben het alweer vergeten, en ik vind het interessant om te weten!