Hondenshows

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:10

kohtje schreef:
Ik vind het een waardeloze plek,ongezellig en heel vies. Daarbij nog het parkeergeld.

Gelukkig heb ik het anders ervaren... al was ik er toen met een grote groep. Moest bijna tussen de ringen rennen :P Ik ga ook niet showen op de winner. Mijn hond is dan net wel/ niet uit vacht.

Thesserd

Re: Hondenshows

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 20:30

Is die uitlaat plek van de Winner ook zo waardeloos? Of was dat weer een andere? Dat kan ik me nog wel herinneren volgens mij. Verder vond ik het niet zo erg daar dacht ik :P

Show in Arnhem vind ik ideaal. Lekker buiten zitten met de hond en gewoon een flink stuk GRAS om de hond uit te laten.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:04

Ik vond dat er in het hele gebouw oliebol lag.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-14 21:35

Ik vind de winner een dramashow en eigenlijk heel principieel ga ik niet, tenzij. En die tenzij kan een hoop factoren zijn, maar in principe staat ie ook dit jaar niet direct op de planning.

Joyce, kun je dan niet beter lekker begin september naar Rotterdam gaan? Of Bleiswijk straks in november? Maastricht is zo'n roteind weg hahaha :P Wel superleuk dat je 'm gaat showen trouwens :D

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 00:52

Wat vinden jullie dan van de kerstshow ... Gatsiedarrie, wat een prutlocatie.

@Tesserd, ik vond het uitlaten daar meevallen. Maar de looproute daar naartoe was prut, vond ik.

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 07:17

De winner was idd heel heel vies, zeer weinig sfeer en kost klauwen met geld ook ik doe het niet meer
Rotterdam en bleiswijk is lekker dichtbij idd :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 11:29

Neej schreef:
Ik vind de winner een dramashow en eigenlijk heel principieel ga ik niet, tenzij. En die tenzij kan een hoop factoren zijn, maar in principe staat ie ook dit jaar niet direct op de planning.

Joyce, kun je dan niet beter lekker begin september naar Rotterdam gaan? Of Bleiswijk straks in november? Maastricht is zo'n roteind weg hahaha :P Wel superleuk dat je 'm gaat showen trouwens :D

Rotterdam kan ik niet dan is mama jarig :D en we gaan een gezellig lang weekendje van maken daar :D dus dat is ook super gezellig. Ben benieuwd hoe ik het ga doen whahaha :P

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:30

Ook superleuk :D

Enneeh, veel foto's laten maken he :D breng je m zelf voor?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 17:32

Neej schreef:
Ook superleuk :D

Enneeh, veel foto's laten maken he :D breng je m zelf voor?

Yep ga hem zelf voorbrengen! We oefenen heel vaak al met op tafel staan etc. Dus we gaan het zien... We beginnen in de babyklasse.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 18:12

Spannend! Loop anders een keertje een lesje ringtraining ergens, goeie voorbereiding :) Wij beginnen de 28e weer geloof ik :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-14 22:54

Neej schreef:
Spannend! Loop anders een keertje een lesje ringtraining ergens, goeie voorbereiding :) Wij beginnen de 28e weer geloof ik :)

Gaan we ook doen maar die is nog niet begonnen, maandag kunnen we ons inschrijven :)

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 09:34

Gisteren mijn eerste ringtraining met mijn puppy gehad... Voor een pup van 12 weken die afgelopen zaterdag voor het eerst een riem liep, deed hij het heel netjes :D

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 12:31

ik ben met kennisen ook in rotterdam aanwezig. Heb er heel veel zin in
twee teven een grand bleu de gascogne en Basset bleu de Gascogne. IK ga niet zelf met ze lopen maar ben aanwezig om te helpen. Ben wel benieuwd of ik bokkers met hun vierbenige vriendjes kan bewonderen. Dus wie is er aanwezig in rotterdam? En met welk ras.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 12:41

Ik! Meen op de zondag. Met Oll de welsh springer natuurlijk. Ben ook wel ergens in de buurt van de leeuwhondjes te vinden en ik geloof dat Kel nog wel meer te showen heeft maar ik weet bij god niet meer wat :')

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:24

Ik ben er ook, op zaterdag. Te vinden bij de Akita's. :D Misschien dat Kelly ook weer een paar Akita reuen showt? :+

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:26

Zou zomaar kunnen. En dan heb je ook zomaar kans dat ik er ook ben, Ahoy is tenslotte om de hoek :P

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:27

Oeh leuk haha. Voor ons niet om de hoek, maarja... dat went inmiddels :')

Straks wel weer Zwolle, da's voor mij om de hoek :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:39

En da's voor mij dan weer een roteind rijden haha :P Maar dan logeer ik een weekendje in Enschede, ALS ik ga :P

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:43

Ik ben er ook in Zwolle de 5e :D

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:45

Hihi je gaat gelijk fanatiek of niet Joyce :D leuk hoor, ben benieuwd hoe ie het doet :)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 13:57

haha heb een paar waar de fokster ook heen ging :D en dit wordt voor ons beide 1e keer show whaha! dus wil wat oefening voordat hij de jeugdklasse in komt haha

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:31

begrijpelijk, heb ik toen met Oll ook gedaan :P Zou, als ik nu met een nieuwe pup wilde gaan showen, toch minder doen geloof ik. Of tenminste, als ik NU een pup had ging ie gewoon mee omdat ik met Oll nog loop, maar als ik een pup alleen had of met Oll klaar zou zijn, ging ik lekker clubmatches doen ipv CACIB shows. Iets met inschrijfgeld enzo :')

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:33

Plus, een pup zou bij mij vanaf het begin lekker meegaan naar de ringtraining dus dan heb ik al een hoop uurtjes er in zitten op het moment dat ie 9 maanden is..

Maargoed, voorlopig toch nog toekomstmuziek hahahaha :P Ik zit vooralsnog nog steeds met het vraagstuk "reu of teef?" _O- Volgens mij kan ik er bij Oll beter helemaal niks bijzetten. Reuen mot ie niet en teven geilt ie mij teveel op :') Heb z'n zus nu te logeer, was in mei voor het laatst loops en hij gedraagt zich of ze elk moment dekrijp kan zijn _O- nou na 2 dagen heb ik al zoiets van, beter geen teeeeeeef _O-

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:06

Neej schreef:
begrijpelijk, heb ik toen met Oll ook gedaan :P Zou, als ik nu met een nieuwe pup wilde gaan showen, toch minder doen geloof ik. Of tenminste, als ik NU een pup had ging ie gewoon mee omdat ik met Oll nog loop, maar als ik een pup alleen had of met Oll klaar zou zijn, ging ik lekker clubmatches doen ipv CACIB shows. Iets met inschrijfgeld enzo :')

ik heb geloof ik 2 shows in Babyklasse en 2 shows in Puppyklasse staan, waar ik waarschijnlijk heen ga.
En vanavond inschrijvne voor ringtraining.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 15:07

Waar ga je trainen? Want je zit bij mij in de buurt toch?