Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zoefje liep altijd enorm veel kilometers in het looprad (vandaar, Zoefje
) Maar sinds een ander vriendinnetje heeft, loopt ze er eigenlijk nooit meer in. Sinds de 5 weken dat ze nu samen zitten heb ik ze er beide 1 á 2 keer in zien lopen, dus ik heb hem er uit gehaald. Daarvoor in de plaats zijn wat andere speeltjes gekomen, dus ze zijn weer heel druk de bak aan het onderzoeken.

die van mij is ondertussen hoogbejaard, ik heb haar nog 1x geprobeerd te koppelen met haar moeder waarmee ze tot haar 2 jaar heeft samen gezeten maar het ging weer mis dus ze zit weer alleen
ze doet het wel erg goed, lijkt zich totaal niet eenzaam te voelen en is de hele dag bezig. Ik heb gewoon een, eh apart beest
.

Hier leggen de gerbils hun eten ook regelmatig pal naast het voerbakje. Het voerbakje wordt dan gevuld met zaagsel 
Izzy was de dominante die steeds begon te jagen, dus het leek mij het handigst om de vriendelijkste te houden. Ik heb er nu een Agouti meisje bij en ze is omgedoopt tot Frummel, omdat ze nog zo schattig klein is

Heb je ook zo'n flessenhouder? Ik heb een magneetje met een flessenhouder gekocht in de gerbilwebshop. Dan kunnen ze niet aan het flesje knagen en heb nog maar 1x gehad dat hij gevallen is. (Als ze er op klimmen draait de houder soms om en kan het flesje er uit vallen) 
Gisterenavond heeft m'n pa vanalles over de Gerbil op gezocht en nu is het afwachten voor mij.