NorwayFjord schreef:Ik herken serieus nu pas de plekken waar je loopt terwijl ik daar ook regelmatig met Mulan loop xD Vind je het leuk om een keer af te spreken? Kom zelf uit Alphen
Leuk! Ik DM je even mijn nummer, dat is het handigste denk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:Cursebreaker, wist je dat kattengrit eigenlijk nooit door het toilet gespoeld mag worden? Ondanks dat veel fabrikanten zeggen van wel. Voor waterschappen is dat echt een probleem. Niet alleen kattengrit hoor, maar er worden heel veel dingen door het toilet gespoeld die daar niet thuishoren (babydoekjes bijvoorbeeld, die zijn ook een groot probleem). Daardoor wordt de waterzuivering steeds lastiger en dus kostbaarder.
[edit] Fijn Kiwi, dat het goed lijkt te gaan met Djessey's oog! Ik hoop dat de dierenarts dat bevestigt. Gaan jullie standaard 1x in de zoveel tijd met de honden naar de fysio?
cursebreaker schreef:Many
Ik heb geen grit, daar is het ook niet mee te vergelijken. Ik heb biologisch afbreekbare houtkrullen (ziet eruit als zand, zo fijn is het) van Almo Nature en die mogen Echt door de wcKlontert heel goed om te plas en poep heen dus het is heel minimaal ook wat er de wc in gaat, maar het is gewoon toegestaan
. Dit is minder belastend als wc papier zelfs.
Ymor schreef:Skippy ik snap dat je daar even van schrikt. Ik snap nooit dat mensen die dat soort honden niet kunnen hebben ze toch hebben. Lijken me over het algemeen hele leuke honden.
Many schreef:Wat irritant Skippy, niks vervelenders dan agressieve honden en baasjes die er niks aan doen (of daar gewoon niet capabel genoeg voor zijn). Onze buren hebben trouwens de liefste rottweiler ever, dat dier is zo ontzettend vriendelijk. Is wel héél goed opgevoed, dat scheelt natuurlijk al een stuk. Maar onze buurvrouw waarschuwt de kinderen altijd wel dat hun hond helaas een uitzondering is, dus dat ze er niet vanuit mogen gaan dat iedere rottweiler zo lief is.