Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik ben nog altijd blij dat ik toen ze zo ziek was alles op alles heb gezet om haar te redden 

Moppie zijn ogen zijn al een stuk beter! Ik denk dat het door tocht van onder de deur kwam. We hebben er sinds gisteravond een knuffelachtig ding dat je voor de deur legt (
) ervoor gelegd. En sindsdien is zijn oog gebeterd! Hoe gaat het met Kees?

Terwijl ze toch wel een half uur los heeft mogen lopen. Ik wil haar elke dag wat langer los laten lopen in de tuin, dan zal Sproet haar ook langzaam een beetje leren kennen via het gaas. Zodra Sproet rustiger reageert op haar aanwezigheid mag hij ook los in de tuin (hij heeft daar nog niet eerder los gelopen). 
na 6 weken zijn de hormonen uit het lijf meen ik (kwa gedrag dus)
Leuk dat ze zo tam is! Ik zou ook nog wat langer wachten ivm de reden van Tarzan. Het lijkt me niet echt bevorderlijk voor hun relatie dat de hormonen uit het lijfje van Sproet er nog zijn.
Beter wat langer wachten dan dat je ze niet meer bij elkaar krijgt omdat de voedster bang is geworden... Dat is mijn mening dan toch hè
. Heb je al een naam?
Ze is echt heel snel "ontdooit" dus ze zal wel nog veel tammer worden.
MoppieFilou schreef:Goed dat alles prima is verlopen! Ben je haar al gaan ophalen?
ik hoefde maar 95,- te betalen. Sterilisatie was 85,- en de tandjes 10,-

Terwijl hij katten die in de tuin komen altijd achterna rent.. maf konijn. Maar uiteindelijk vond hij het wel heel leuk en hebben ze heel lief elkaar besnuffeld.