Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hopelijk de katten ook 

Tonic was niet lang daarna ontsnapt lol, heb hem gelukkig meteen kunnen vangen op een niet zo diervriendelijke manier
Ik moet een tuigje hebben dat écht goed stevig om de katten zit. Maar ze lopen er in principe wel aan. Al is het niet zo dat ze als een hond meelopen, ze willen toch wel hun eigen weg gaan
. Zou zelf een hartverzakking hebben denk ik.

.
lifaya schreef:Limoen schreef:Hou je er zelf geen een Renee?
Voor nu niet. Ik woon momenteel niet groot genoeg om 3 relatief grote katten te kunnen houden. Misschien dat als ik eenmaal naar iets groters verhuisd ben dat er een 3e bij komt maar dat zie ik tegen die tijd welIk zou het graag willen hoor maar ik vind het al heel leuk dat alles in de familie blijft dus dat ik alles gewoon kan blijven volgen
Ik heb een gehandicapt broertje dat bij mijn ouders nog woont en daar ook voorlopig nog wel blijft komen, dus ze hebben echt gemakkelijke en sociale katten nodig die goed met prikkels om kunnen gaan. Ik merk aan mijn katten dat ze heel goed met drukte en lawaai om kunnen gaan, niet snel gestresst en dát is wat mijn ouders nodig hebben. Ze gaan ook heel goed met mijn broertje om als hij hier op bezoek is. De bedoeling is ook zeker dat als de kittens een week of 4 a 5 zijn dat mijn broertje dan elke week langs komt om met de kittens bezig te zijn zodat ze ook goed aan hem kunnen wennen. Hij is erg onhandig en lomp maar absoluut niet gemeen. Maar veel katten kunnen daar niet mee omgaan. Daarbij vind ik het erg leuk dat ik ze allemaal kan blijven zien (als we uitgaan van een nest van 4) als ze eenmaal het huis uit zijn!