Nou als ik moet schijten (en dat is ook meer dan één keer op een dag
) spoel ik het toilet door, dus de drollen van mijn hond kunnen ook gewoon mee. Je hoeft het toilet niet helemaal door te spoelen om het weg te krijgen. Wij gebruiken momenteel onze ene container niet eens. Sinds ze hier aan het milieu denken hebben we 3 containers waarvan er één net een composthoop wordt inclusief maden die in, onder & buiten de container terecht komen. Dáár moet dus de honden stront in die 7 dagen lang hier in de bloedhitte staat te broeien. Nee dankje feestelijk
Mijn honden krijgen prima te eten en ik ruik toch niets, maar die maden hoeven van mij niet.Bodhi deed het super met de ochtendwandeling ondanks een loslopende hond achter ons aan.
Als ze hier in het park poepen ruim ik het op, verder meestal niet omdat ze in de bosjes duiken.
3 cent ja? Gauw een kennelnaam verzinnen!
. Dat hebben we dan bovenop de wat grotere (en meer bekende plekken voor anderen) losloop plekken zoals het stuk op de heide enz. Die losren plekken zijn heel fijn moet ik zeggen, ook voor als je de drukte op de hei in het weekend eens wilt vermijden o.a. (aangezien de meeste mensen van 'buitenaf' naar het losloop gebied op de hei gaan) en je de hond toch lekker los wilt laten.
. Maar we wonen in het buitengebied met veel prima wandelplekjes dichtbij, dus ik vermoed dat hondenveldjes ook amper gebruikt zouden worden.
Klontert heel goed om te plas en poep heen dus het is heel minimaal ook wat er de wc in gaat, maar het is gewoon toegestaan
. Dit is minder belastend als wc papier zelfs.