Nou als ik moet schijten (en dat is ook meer dan één keer op een dag

Bodhi deed het super met de ochtendwandeling ondanks een loslopende hond achter ons aan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Skippy01 schreef:xDenies schreef:
Als ik een kennel zou zijn dan krijg ik 3 cent korting
3 cent ja? Gauw een kennelnaam verzinnen!
![]()
Many schreef:Gefeliciteerd Ymor! Wat een mooie woorden van je trainster. Die kun je maar in je zak steken!
RoosvanBlue wat een heerlijke foto, mooi plekje om te wandelen zo te zien!
Kiwiwitje, hoe is het nu met Djessey's oog? En cursebreaker is Arya ook weer helemaal opgeknapt na haar dierenartsavontuur?
Many schreef:Dan heb ik niks gezegd!
Many schreef:[edit] Fijn Kiwi, dat het goed lijkt te gaan met Djessey's oog! Ik hoop dat de dierenarts dat bevestigt. Gaan jullie standaard 1x in de zoveel tijd met de honden naar de fysio?
Kaus schreef:Wij hoeven ook geen belasting te betalen. Maar wel over prullenbakken met poepzakjes eronder. Alleen in het bos niet dus daar ruim ik het niet op. Ga niet een uur met zo'n zakje lopen.
Krijg hier altijd complimenten als ik de poep opruim. Vind dat altijd een beetje raar![]()
RoosvanBlue, waar woon je?
RoosvanBlue schreef:Kaus schreef:Wij hoeven ook geen belasting te betalen. Maar wel over prullenbakken met poepzakjes eronder. Alleen in het bos niet dus daar ruim ik het niet op. Ga niet een uur met zo'n zakje lopen.
Krijg hier altijd complimenten als ik de poep opruim. Vind dat altijd een beetje raar![]()
RoosvanBlue, waar woon je?
Dat zet ik liever niet op het forum (met wat zoekwerk vast uit te vinden overigens, maar goed), maar tussen Zoetermeer en Gouda zegmaar