(Maar twee van mezelf vind ik wel even genoeg..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlotte446 schreef:Haha KausBen bang dat hij me dan niet meer zo lief vindt...
Xlaraaj, het is van alles en nog wat. Vader is een Berner Sennen en moeders een kruising met Labrador, Ridgeback, Stafford en nog meer.
Zo’n wedstrijd ziet er gaaf uit Karma!
Doet iemand van jullie mee met de keuring op 3 november in Hazerswoude-Dorp?
Haha AzmayBij Broes werkt het woordje uh-uh gelukkig heel goed. Die is zo groot, die komt over het midden van de salontafel heen. (als hij dat zou mogen)
KimD schreef:Ik snap dat je schrikt, maar probeer je gemak (in eerste instantie) te houden. Schelden en tieren zorgt voor snelle escalatie. Vaak is de eigenaar van zo'n hond ook behoorlijk geschrokken.
Kaus schreef:Ik zeg in dat soort situaties altijd 'wil je m de volgende keer wel even bij je houden '. Maar zolang het niet mis gaat word ik ook niet boos.
Wij hadden gisteren een oeps momentje wat gelukkig goed afliep maar ook verkeerd had kunnen gaan. Wij liepen in het losloopgebied en er kwam een rottie aan de riem aan. Ik roep hondjes bij me maar Dexter zetten het zonder enige twijfel op een lopen naar die hond toe. Nu is het natuurlijk absoluut niet goed dat Dexter niet luistert en vanaf nu gaat er weer een tien meter lijn achter aan maar mijn tweede gedacht was 'wat doe je met je hond aan de lijn in het losloopgebied. Genoeg bos waar ze vast moeten.'
Maaarrrr ze had de hond net vast gedaan omdat er een trekker aan kwam en de hond was super vriendelijk dus het was gelukkig geen enkel probleem. Goed afgelopen dus maar Dexter krijgt de duimschroeven weer aangedraaid![]()
Overigens ben ik bij de natte neuzen route weleens een hond tegengekomen waarbij de vrouw meteen begon te schreeuw en 'HOU JE HOND BIJ JE. DIE VAN MIJ MAAKT HEM DOOD. HIJ MAAKT HEM DOOOODDDD. '
En ze dook op die hond, met haar hele lichaam erop en die hond maakte geluiden zoals ik nog nooit heb gehoord. Dan hoor je imo niet in een losloopgebied thuis.
Zorry schreef:Hier gister avond ook een voorval.
Liep met 3 honden aan de riem(verplicht) en er loopt een vrouw in het park met een klein hondje los, eigenaar zat diep verzonken in haar telefoon.
Dus zelf al andere kant opgelopen, ik loop terug naar huis en zie dat zei aan het einde van mijn straat loopt. Aangezien ik in het begin woon loop ik naar huis, hondje ziet me en komt hard aangerend. Ik roep of ze hem bij zich wilt houden omdat mijn honden er niet van gediend zijn. Zei roepen maar helaas hond luistert niet, ik honden achter me en kleine hondje weg proberen te jagen. Eigenaar komt rustig aangelopen, en ik zeg alleen een riem zou ook handig zijn. Haar antwoord die heb ik toch in me hand , mijn antwoord zou hem volgende keer aan je hond doen. Toen kreeg ik me toch een grote bek van haar, sommige mensen willen gewoon niet begrijpen wat er kan gebeuren.