Bij Ede is het kruipen inderdaad een dingetje, maar omdat ik het hele jaar nog nergens mee heb kunnen doen vond ik het tóch leuk om nog even mee te pakken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_mandy schreef:Pippa wat fijn dat het zo goed gaat nu!
Ik vond het nu ook wat beter op grote honden gericht, volgens mij paste Fitz van Leo nu ook op alles.
We hebben echt genoten, Odin had het heel snel door dus die ging aan echt gaf 200%. Aan het einde kon ik niet meermaar Odin wilde rustig nog verder rennen. Hij vond het vooral fantastisch om overal overheen te springen. Veel tunnels waren wat spannend, maar dat is natuurlijk helemaal prima. De sloot sprong hij zo in, had geen aanmoediging nodig
de tweede keer sloot dacht hij dat hij er meteen overheen kon springen, beter als vies worden.
Hij wilde het eerste water opzich wel in, maar de grond was wat glad dus toen hij weg gleed vertrouwde hij het niet meer en dacht hij de mazzelhet grote ‘zwembad’ was uiteraard ook een no-go maar hij heeft de rest wel even aangemoedigd.
[ Afbeelding ]
Team ongeregeld![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Uiteraard ga ik niet snel genoeg
[ Afbeelding ]
En even kijken of zijn vrienden wel goed aan het zwemmen zijn terwijl hij veilig op de kant staat.
Leo schreef:Je fokt vooral uitmuntend vuilafstotende honden
Ik heb Odin letterlijk door dezelfde prutsloot als Fitz zien lopen en hij kwam er met witte poten uit. Wat is je geheim?![]()
Odin deed het super knap gister! Fitz was ook echt een champ, hij heeft alles gedaan (behalve onder netten doorkruipen, dat vindt hij niet tof dus hoeft hij niet).
Ik vond het veel beter ingericht op ook grotere honden en een leuk afwisselend parcours, met ook lekker veel stukjes met smalle paadjes om te rennen, greppels en heuvels enz. En de klimelementen vonden we ook erg leuk!
Erg geslaagde dag al met al!
Ze hadden naast de kleine kratjes nu ook plateaus, daar wilde hij best zn dikke billen even op parkeren
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
KimD schreef:love_mandy schreef:Pippa wat fijn dat het zo goed gaat nu!
Ik vond het nu ook wat beter op grote honden gericht, volgens mij paste Fitz van Leo nu ook op alles.
We hebben echt genoten, Odin had het heel snel door dus die ging aan echt gaf 200%. Aan het einde kon ik niet meermaar Odin wilde rustig nog verder rennen. Hij vond het vooral fantastisch om overal overheen te springen. Veel tunnels waren wat spannend, maar dat is natuurlijk helemaal prima. De sloot sprong hij zo in, had geen aanmoediging nodig
de tweede keer sloot dacht hij dat hij er meteen overheen kon springen, beter als vies worden.
Hij wilde het eerste water opzich wel in, maar de grond was wat glad dus toen hij weg gleed vertrouwde hij het niet meer en dacht hij de mazzelhet grote ‘zwembad’ was uiteraard ook een no-go maar hij heeft de rest wel even aangemoedigd.
[ Afbeelding ]
Team ongeregeld![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Uiteraard ga ik niet snel genoeg
[ Afbeelding ]
En even kijken of zijn vrienden wel goed aan het zwemmen zijn terwijl hij veilig op de kant staat.
Het allerknapste kind.Ik ben een trotste fokker!
Wij hebben ook alleen maar stretchers, maar die kilo's zijn over het algemeen ter suggestie. Een goede strecher kan wel wat hebben. Bij ons stapelen gerust meer honden op één stretcher maar ze zijn er nog nooit doorheen gezakt. De oudste stretchers zijn denk ik zo'n vier/vijf jaar oud. Ze zijn van Amazon. Voor de camper hebben we goedkope van Cranenbroek, die gaan doorhangen maar voor de camper ideaal want als ze stuk zijn gaan ze niet meer mee naar huis.