Onze opvanghond is een teef en laat die toch niet zo snel even samen in dezelfde ruimte als met een reu. Het blijven bitches
Daarbij zit ze ook op de leeftijd dat ze echt wel loops mag gaan worden dus ik riskeer sowieso niks. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarbij zit ze ook op de leeftijd dat ze echt wel loops mag gaan worden dus ik riskeer sowieso niks. 

Broes is zo hard gegroeid in 3 maanden tijd.

Charlotte446 schreef:Ziet er leuk uit Karma. Ik ken het niet, waarom doe je zo’n soort training? Als extra tijdens het uitlaten of train je echt ergens voor?
Heerlijk als de honden zo kunnen rennen Kaus
Kennen jullie een middeltje om de pups nog iets langer klein te houden?Broes is zo hard gegroeid in 3 maanden tijd.
[ [url=m/oWzv34.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AqDvEm.jpg]Afbeelding[/url] ]
elk ras kan het. Vaak denken mensen dat het alleen voor staffords etc is maar ik heb zelf een chi op wedstrijd gezien 

ze is rustiger binnen, door het werken kan ze dus ook los lopen omdat ze goed luisterd (niet altijd maar grotendeels wel
het blijft een husky)
Kijk er nu alweer tegenop dat de volgende hond ook weer een pup zal worden. Of iemand hier die zich aanbiedt onze nieuwe pup de eerste +-10 maanden op te voeden
Ben bang dat hij me dan niet meer zo lief vindt...
Bij Broes werkt het woordje uh-uh gelukkig heel goed. Die is zo groot, die komt over het midden van de salontafel heen. (als hij dat zou mogen)