Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lor1_1984 schreef:Ik zoek een zooi vuurgarnalen tzt, stuk of 25-30 in totaal.
Maar weet niet of het ook met verzending gaat of puur ophalen en waar ik ze zou moeten ophalen dan, ik ben afhankelijk van openbaar vervoer en wanneer het verder weg is kan ik ze net zo goed bij de LFS halen of bij aquafizz bestellen qua totaalkosten.
DiscoDipp schreef:Zou zonde zijn om je bakken weg te doen!
Ik heb inmiddels een bak waar de garnalen weer in kweken. Dus als iemand vuurgarnalen zoekt!!
[ [url=m/7ltBwy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QLR462.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ls4u4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qLL8hd.jpg]Afbeelding[/url] ]
DiscoDipp schreef:lor1_1984 schreef:Ik zoek een zooi vuurgarnalen tzt, stuk of 25-30 in totaal.
Maar weet niet of het ook met verzending gaat of puur ophalen en waar ik ze zou moeten ophalen dan, ik ben afhankelijk van openbaar vervoer en wanneer het verder weg is kan ik ze net zo goed bij de LFS halen of bij aquafizz bestellen qua totaalkosten.
Waar kom je vandaan. Ik moet in augustus richting Amsterdam. Misschien dat we dan ergens langs jullie kunnen rijden. Ik raad je trouwens aan om met 10 te beginnen. Dus stel dan die 10 van mij. Koop er dan gewoon 2 of 3 keer een stuk of 5 bij. Steeds bij een andere winkel is de voorkeur. Ze kweken echt als konijnen en zo haal je de inteelt er een beetje uitAndeds heb je tzt doorzichtige garnalen met minder pootjes etc etc. Zo doe ik het ook.
Ik kom namelijk van Limburg, en ik merk dat hier niet heel veel limburgse bokkers zijn haha!
liesje: wat voor garnalen heb je? En wat is er mis met de bak? Misschien kan ik je helpen
PanamaD schreef:Hoe doen jullie het nu met de warmte? Aquarium staat op m’n kamer maar helaas is de bak nu 28 graden... best hoog dus! Morgen ga ik een goede water verversing doen, dat zal wel wat vaker moeten nu of niet?