Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
klien schreef:Xivura schreef:Ik word echt gillend gek hier ..... We hebben 2 katten en ik vertelde hier al eens dat 1 van de 2 vaak muizen mee neemt. Nu heb ik een belletje om gedaan, maar 't worden nu ook vogels en kikkers.
Goede jagers dus hahaha
Limoen schreef:Mijn kleine "kitten" is vandaag alweer 4 jaar geworden!
Ze werd bij mij geboren met maar een krappe 60 gram. Maar inmiddels een grote, mooie dame van 4,5 kg![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
LisaFaded schreef:Hoi iedereen,
Mag ik hier mee praten? Ik heb twee britse korthaar kittens van 4 maanden oud. Gaat super goed, eten en drinken goed. Heb ze voor [ [url]Afbeelding[/url] ]de eerste keer ontwormd en ontvlooid. Dat moest namelijk nadat ze een maand bij mij zijn. Ik heb hiervoor milbemax voor kleine katten en kittens gebruikt en advantage om te ontvlooien. Echter heeft 1 kitten nu in 1 keer bloed bij de ontlasting. Natuurlijk direct de dierenarts gebeld. Die gaf aan dat dit kan liggen aan de wormenkuur. Als het morgen nog zo is moet ik langs komen.
Hebben jullie dit wel eens gehad?
silvericathy schreef:zijn jullie katten ook zo in de rui?
ik heb voor Charlie een speciale borstel gehaald, maar de haren blijven ervanaf komen...
ik ben al zeker een dik kwartier ermee bezig maar de haren blijven komen... denk ik klaar te zijn, draai Charlie om... even later zit de andere kant weer vol met losse haren......
iemand nog tips of ideeën.. :-P