Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus ben bang dat dat werk voor niets gaat zijn. 
ja kooien zijn in algemeen niet bedoelt om alleen op te bouwen xD ik heb mij Royal Suite XL alleen opgebouwd, is ook een afrader.. Maar is wel gelukt xD 
Experimenten met zelf geknutselde kraagjes en verbanden mochten niet baten. Bovendien is de wonde vlak bij zijn penis, waardoor hij elk verband nat plast, wat ook weer niet hygienisch is.
Calendula op een open wond brandt vreselijk. En ja, ik heb er ervaring mee. Maar eerlijk is eerlijk: de wond zag er vóór de spray slechter uit. Intussen is de helft toe. De andere helft blijft vochtig en ik weet niet of ik moet hopen dat dat nog een tijdje zo blijft, zodat het vuil er uit kan, of dat ik moet hopen dat het zo snel mogelijk toe groeit. Zodat het kereltje weer bij zijn vriendjes mag.

En z'n snorharen gaan steeds meer krullen

Die is nu 2 jaar en 7 maanden maar nog steeds kerngezond en actiever dan de rest bij elkaar
En Nox is heel beschermend over Dobby dus is ook vrij happerig in de kooi. Ik geef ze hun voer etc en ze mogen lekker elke dag even loslopen met z'n tweeën. Ze zijn nu bijna 1,5 en vermaken zich prima met z'n tweeën. Iedereen zegt wel doe ze weg en neem nieuwe maar dat gaat nogal tegen m'n principes in dus ze mogen hier lekker hun gang gaan
Ik heb ze gisteren even gewogen, Pi woog 320 gram en Kwibus 350 met vier maanden. Je merkt dat Kwibus ook echt een stuk steviger is, ben benieuwd of de verschillen nog groter gaan worden. 
Hopen dat die wond goed komt. Heb je geprobeerd een doorgeknipte sok over hem heen te doen? Dat zie ik mensen ook nog wel eens doen wat kan helpen..
En helaas inmiddels de nodige ervaring ermee.
(Wat ik overigens totaal niet verwijt aan de DA. Ze hebben hun best gedaan, oliebol happens.)
Wat Dobby en Nox betreft: wij hadden ooit een koppeltje dames; Belle en het Beest. En die laatste was ook echt een beest. Die greep je als ze kon. Maar met Belle was ze lief. En dan ben ik het met je eens: als de diertjes het goed met elkaar kunnen vinden en je ze een goed leven kan bieden zie ik geen reden om ze weg te doen. Sommige dieren zijn nu eenmaal geen knuffeldieren, om wat voor reden dan ook.
Ik begrijp heel goed dat je er even genoeg van hebt. En je hebt gegarandeerd ook al enorme kosten gemaakt voor ze. Ik hoop dat je drie overgebleven ratjes nog lang en gezond mogen leven en dat je er dan nog plezier van kan hebben. Het zijn echt zulke lieve en leuke diertjes.
2 hebben er al een tumor gehad, de 3e komt uit de zelfde lijn.
Ik deel je bezorgdheid. Maar toe is natuurlijk toe en we hebben ons best gedaan. Nu maar hopen dat het goed gaat en veelvuldig controleren.
Wel piepen en spartelen, maar bijten nooit.

Duimen voor het kleine meisje...