Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
ik weet nog dat je Christi kreeg. Ik lees al erg lang mee maar ben niet echt actief.
Nu wil ik dat mijn vriend zich weer beter gaat voelen, hij is immers al langer in mijn leven dan de cavia’s
Gisteren heel hard gehuild, ja ik ben heel eerlijk, maar ik weet wat de juiste beslissing is. Mochten jullie iemand kennen of zelf geïnteresseerd zijn, dan mag je mij pben. Ik kom ze brengen, ook al is het de andere kant van NL, en ze gaan alleen weg voor een gouden en eeuwig huisje. Het gaat om (van links naar rechts) Onna (van mei 2018), Eddy (van juni 2019, gecastreerd) en Indy (sinds twee weken bij mij en is ook van 2019).
Kiekeboefje schreef:Wij wonen nu 4 jaar samen en ook altijd de cavia’s in de woonkamer gehad, echter zaten ze toen in een kast, waar niemand ze zag/rook en er ook geen stof van vrij kwam. Sinds we zijn verhuisd(3 maand) hebben we ook een ander hok voor ze, meer ruimte en ze zijn echt veel gelukkiger. Helaas nu wel veel meer luchtjes en stof. Ik heb al papieren bodembedekking dus probeer er al veel rekening mee te houden..
Kiekeboefje schreef:Maar is het met dit weer niet te koud? Natuurlijk zorgen we dan voor een ruim hok met geïsoleerd huisje maar ik ben echt te bang dat dat te koud is.
helaas heeft deze woning maar 1 andere kamer en dat is de slaapkamer en geen tuin. Dan zouden ze direct aan de parkeerplaats van de dierenarts hiernaast staan. Wel grappige mascottes maar niet heel handig
we hebben juist ons huis verkocht en zoeken naar iets anders, maar dat gaat nog wel even duren ben ik bang!