Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 13:27

Hahaha super schattig!

Mario is gek op sinaasappel-banaan smoothies:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rennie89

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 18:34

Ginger lacht altijd :D

maar wat een schattige kat met een rare smaak xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:17

Gekke Mario XD

Boris heeft lente in de bol , hij is minimaal de helft van de dag buiten. Rent achter alle dingen aan , vliegend en lopend :') , hij sprong net tegen de deur op omdat er bezoek kwam :(:)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:39

Sienna is weer krols :') zij wordt d'r op een of andere manier liever van hahaha!
Normaal is het wel echt een fel beestje, maar als ze krols is weet ze niet wat krabben en bijten is en kan je haar dood knuffelen hahaha!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:04

Krabpaal 2 mag ook terug...

Afbeelding

Er zitten wel gaten in :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:08

_O- gaat goed

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 12:16

Ben er een beetje klaar mee. Ik moet morgen mijn enige vrije dag thuis zijn voor de retouenering van de eerste paal. Ga je zien dat de tweede apart moet worden opgehaald. Ik heb daar geen tijd voor. En dan voor een derde poging weer thuis zijn zeker...

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 16:35

Nadeel van internet bestellen. Kun/mag je het niet afleveren bij een verstuurder zoals post NL?

Arme Turbo. Wij zitten buiten en Turbo zit binnen te jammeren :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:24

Helaas nee. Dus ik moet mij nu in allemaal bochten gaan wringen vanwege om deuglijke producten...

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:26

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 19:47

Pff wat een gedoe lifaya! Ik zou die hele paal al niet meer willen hebben zo :n

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:00

Nee ik heb ook bijna geen zin meer... ik moet de retourformulieren voor beide nog uitprinten bij mijn ouders wat betekent met de scooter eff 14 km rijden en wat dus betekend onnodige tijd steken in iets wat helemaal niet nodig was geweest als ik gewoon een correct product had gehad. Ik heb al vreselijk weinig vrije tijd (werk full time en onregelmatig ) dus ik kan dit echt niet gebruiken... hen ook een huishouden en een sociaal leven wat ik moet onderhouden. Dus ik vibd het heel jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:06

Ik zou idd een andere paal elders bestellen , je blijft bezig zo ..

Knappe Turbo :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:03

Hele huisje is inmiddels uit elkaar gedonderd toen ik hem weer in de doos wou doen. Helaas. Ik hoef deze krabpaal niet meer, hij is van dusdanig slechte kwaliteit. Ik heb nog geopperd of ik niet een sisalpaal en hangmat van de andere krabpaal kon pakken en dat ik dan de krabpaal zonder huisje houd, want de rest is wel prima kwaliteit. Maar nee, dat is niet mogelijk :+ En schijnbaar is het wel mogelijk om het zelf op te sturen, dus misschien als ik een auto kan regelen dat ik dat ga doen... Ik vind het gewoon niet kunnen dat ik nu van 11 tot 18:00 thuis moet blijven voor de DHL... Ik mag vanacht weer lekker de nacht/ochtend in dus ik móet eigenlijk boodschappen etc doen, wat nu dus niet kan. (Gisteren avond gehad dus was al niet vroeg thuis en moet dus om 19:00 slapen en om 02:30 weer in de trein naar werk :+ ... )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:05

:+ rothuisje :') , snel dumpen bij afhaalpunt/postkantoor en ander uitzoeken !

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:07

Rebecca schreef:

Ik zie bij zooplus niks staan wat ik eigenlijk nog wil hebben... Ik wil minimaal 11 cm sisalpalen, het liefst tot het plafond of iig heel hoog en met hangmatten. Hebben zij niet...

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:10

Jeetje wat een gedoe. Ik zou ook ergens anders kijken voor te bestellen. Erg onhandig zo!

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 11:06

lifaya schreef:
Rebecca schreef:

Ik zie bij zooplus niks staan wat ik eigenlijk nog wil hebben... Ik wil minimaal 11 cm sisalpalen, het liefst tot het plafond of iig heel hoog en met hangmatten. Hebben zij niet...

Die van ons komt ook bij Zooplus vandaan, afgelopen november daar gekocht.
15 cm palen tot plafond en hangmatjes.

Afbeelding

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 11:08

Wij hadden goede ervaringen daar, was ook in 1 keer goed. Wat jammer dat je zo'n pech hebt :(

Voor buiten heb ik nu zelf iets in elkaar gezet, de Coons willen toch wel heel graag hoog zitten :D

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 11:13

marizkaa schreef:
Wat een pluisjes allemaal. Als ik me rot voel ga ik altijd kitten video's of foto's kijken dan wordt zo zo weer een stuk vrolijker.
Wij hebben 2 poezen.

1tje hebben wij gevonden in de sloot, tevergeefs blaadjes opgehangen maar niemand had zich gemeld dus hebben we haar zelf maar gehouden. Weten jullie wat voor ras het zou kunnen zijn?? De ene zegt main coon de andere weer Noorse boskat. Inmiddels is ze geen kitten meer en is ze het liefst zo veel mogelijk buiten daarom laten we 1x per jaar haar buik scheren ivm de klitten... (ze haat kammen en wij komen er dan niet heel vanaf). Het scheelt ook weer met modder er viezigheid.

Kitten

[ [url=m/WTpI9E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu
[ [url=m/9a4d3R.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9sPg6r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een prachtige kat, gevonden in de sloot :=
Geen idee, ik zou ook zeggen Noorse Boskat, maar dat heeft meer met de kleuren te maken. Gebaseerd op niets *D

klien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 11:23

Ik las iets over voer en op tijd bestellen.
Ik heb Happy Cat voor ze van Zooplus, de variant voor grote katten. Het is een grote brok die ook goed blijkt te werken tegen tandsteen en ze eten er met plezier van. Af en toe geef ik ze vers vlees, maar dat wordt maar door 1 van de 2 gegeten. Ik ga er dan vanuit dat de brok ook goed is en lekker smaakt :) Ik heb het zelf nooit geproefd hahaha.
En ik bestel een nieuwe zak (10 kg) als de bewaarbak bijna leeg is, ik durf niet teveel op voorraad te nemen, omdat ik bang ben dat het slap en smaakloos wordt als het te lang staat.
Met de supermarkt om de hoek die 7 dagen per week open is, is alternatief in nood snel in huis :+
Zoey is nu ruim 7 maanden en weegt nog net geen 2 ½ kg, dat is het criterium om gesteriliseerd te kunnen worden. En ik had altijd een mega grote Main Coon willen hebben. Nou ja, misschien groeit ze nog iets :D

Mooie foto's van Turbo!

Zo, ik ben weer bijgelezen :wave:

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:05

Ik heb al lang niet gepost, maar wel mee gelezen.
Ondertussen wel een vraag.
Wie van jullie heeft een tuin katproof gemaakt en op welke manier?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:26

Jaa wij hebben de tuin een lange tijd kat- proof gehad, toen wij met Heilige Birmanen fokten. Langs de schutting hebben wij overal gaas opgehangen/vastgemaakt. Katten bleven veilig in de tuin :D

Nu is dat echter allemaal alweer half weg en niet goed onderhouden. Heilige Birmaan katers (gecastreerd) mogen nu gewoon naar buiten, die zijn toch nooit langer dan 5 minuten weg en gaan nooit ver. Onze Maine Coon poes (Sienna) blijft binnen en mag alleen buiten aan het tuigje. Vooral omdat zij vruchtbaar is maar ook omdat zij echt heel speels is en waarschijnlijk super ver weg gaat en lang wegblijft.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:32

Hoe hoog was de schutting?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-16 19:35

Pfoee, met gaas erbij 2,5 meter denk ik!