Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze zijn dan ongeveer 7 weken oud en al best groot vind ik.

en eigenlijk alle gladde oppervlakken. Papier en karton werd hier door de babies eerst opgegeten. Maar dat doen ze niet allemaal. Gewoon lekker genieten van ze en je komt vanzelf wel dingen tegen die handig kunnen zijn

Vind 't wel moeilijk zo snel na Muis maar Frummel kan echt niet met Dobby en Nox samen en zit echt een beetje weg te kwijnen in z'n eentje.
En moeilijk in te schatten, maar doe vooral wat eerlijk is voor je ratjes. Tijd rekken ten koste van een ratwaardig leven zou ik niet doen. Maar dat is aan jou, ik ken je ratjes niet.
Maar uh, ze meuren wel een beetje! Echt zo'n typische babydieren geur, haha. Hopen dat dat over gaat zodra ze wat ouder worden, het zal in ieder geval niet aan de bodembedekking liggen. 

En Botje natuurlijk een husky! Heb verder geen verstand van kleuren. Maar ze zijn zo lief, Botje heeft al een hele tijd in m'n nek liggen slapen. Wilde bewust in ieder geval 1 dumbo erbij, dat was Muis ook en die was ook al zo lief en knuffelig 

dus heel langzaam aan worden ze steeds nieuwsgieriger en minder schrikkerig. Ze vonden m'n hand vanaf het begin af aan niet eng, maar vooral mijn (plotselinge) bewegingen vonden ze best spannend. Dan schoten ze direct de sputnik in (grote favoriet dat ding) of gingen ze heel hoog in een hoekje in de tralies hangen. Inmiddels kruipen ze al vrijwillig mijn hand op en blijven ze in een rustige bui lekker in m'n nek liggen

Ik vind dat echt zo moeilijk, en wil niet zomaar wat doen. Voor nu zijn het "schaapjes" en "aapjes"
Suggesties zijn welkom. 
Vond het wel leuk icm Beer. Plus ben enorme Disney fan en dat is het visje van Ariël. Maar het bekt weer niet echt lekker ofzo
Hoorde ineens allemaal gekrijs en Nox had 'm dus in z'n nek beet.. Toen ik hem eruit haalde leefde hij nog maar hij was eigenlijk binnen 5 minuten al weg..
Enige wat ik kan ontdekken is dat er in de bovenste bodemplaat een klein gaatje zit bij een hoek en dat ie daar doorheen gekropen is.. Arme baby
Smee__ schreef:Pffff Nox heeft Botje doodgebetenHoorde ineens allemaal gekrijs en Nox had 'm dus in z'n nek beet.. Toen ik hem eruit haalde leefde hij nog maar hij was eigenlijk binnen 5 minuten al weg..
Snap echt niet hoe dit heeft kunnen gebeurenEnige wat ik kan ontdekken is dat er in de bovenste bodemplaat een klein gaatje zit bij een hoek en dat ie daar doorheen gekropen is.. Arme baby