Pantykous schreef:Kaplaars schreef:Hebben jullie iets aan de fokker gegeven toen jullie de pup ophaalde?
Een zak geld

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pantykous schreef:Kaplaars schreef:Hebben jullie iets aan de fokker gegeven toen jullie de pup ophaalde?
Een zak geld
Fem schreef:Welkom Happinez![]()
Wat voor pups verwacht je?
En ja, om te reageren op jouw post. Wij hebben onze puppy mensen inderdaad een puppy pakket meegegeven.
Sowieso een tas van Eukanuba met zak voer + voerschepje.
Verder hebben we iedereen de tip gegeven om bij de Welkoop een pup pakket gratis op te halen, geweldig pakket.
Larissajulia schreef:Hier ben ik echt even ontzettend trots op Charley! Hij heeft me dit weekend weer zo verbaasd! Zaterdag hadden we een workshop, daar hoorden we voor het eerst dat hij bijna te goed onder appel staat, dat hebben we echt nog nooit eerder gehoordhij deed zo ontzettend erg zijn best en was zo aan het opletten
met andere honden kan hij soms nog wel eens een beetje spannend vinden als ze heel erg in zijn ruimte komen, maar hij doet echt zo ontzettend zijn best en wil het echt zo graag goed voor je doen! Hier hebben we al heel veel mooie woorden gekregen van de trainer en van mensen die aan het kijken waren.
Vandaag hadden we een show voor het eerst. Het was heel veel drukte, heel veel zenuwachtige honden maar hij deed het zo ontzettend goed! Ondanks dat je merkte dat hij het heel soms wat spannend vond reageerde hij nergens op en zocht hij echt contact met me. Dan merk je toch dat hij wat ouder begint te worden haha. Hij heeft een uitmuntend en een eerste prijs gekregen, maar wat ik het allermooiste vond is het commentaar van de jury dat ze complimenten voor de opvoeding en het voorbrengen had
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
nanoukkie schreef:Proficiat met het nestje!
Wij hebben minder nieuws, Odie heeft zijn voorpootje (elleboogje) gisteren bezeerd.
Er was een vriendin thuis met haar hondje, ook een dwergteckel. Ze waren heel leuk aan het spelen, maar plots zagen we dat Odie één pootje ontlastte.
Te wild gespeeld en op zijn elleboogje gevallen waarschijnlijk. We zijn dan nog s’ avonds naar een kliniek met wachtdienst gereden.
De dierenarts heeft twee foto’s genomen van zijn elleboog, en deze is niet gebroken. Hij kon ook geen barst zien, maar dat kan nooit volledig uitgesloten worden.
Hij heeft een spuitje gekregen en de volgende dagen zullen we Metacam geven. Voor het weekend moet hij opgeknapt zijn en anders moeten we teruggaan.
Hij was wel stikkapot van het spelen dus hij heeft de nacht stevig doorgeslapen en vandaag slaapt hij ook constant in zijn mandje.
Hij zet een klein beetje gewicht op het pootje, maar mankt/hinkt wel ernstig. Super zielig!![]()
Ze zeggen wel dat een puppy dubbel zo snel zou genezen, we duimen dat dit ook daadwerkelijk zo is.