Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoppieFilou schreef:Nagini: Wat een schatjes!!Willeke_: Ik zou het ook graag met mijn konijn doen maar die vindt het ook echt niet leuk dus ja... Dan doe ik er ook absoluut niet mee verder!
Marloez schreef:Ik heb er ook al eens heel lang naar gezocht.. Op de foto's lijkt het dan heel wat maar in het echt stelt het niets voor. Je kunt nog het beste een hondenhok of kippenhok zonder ren aanschaffen en er zelf een ren aan vast bouwen. Dan heb je sowieso veel meer waar voor je geld.
MoppieFilou schreef:Deze heb ik gevonden maar als je op internet afbeeldingen zoekt van "groot konijnenhok" zie je ook al veel mogelijkheden. Gewoon nog even kijken naar de prijs.
[ [url=m/zhAP9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze is €390.
[ [url=m/wHJ9cv.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is €330 maar ze hebben wel niet echt een ren met gras dan.
[ [url=m/ZFgBr6.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is €380.
[ [url=m/uMRHtc.png]Afbeelding[/url] ]
En deze is €260 maar ook niet echt van de grootste. Ik vind hem zelf wel heel mooi maar zou er voor grotere konijnen toch nog wel een stuk bijmaken.
Hoop dat je er wat aan hebt. Maar zoals je ziet zijn echt grote konijnenhokken best duur.
Marloez schreef:Ik heb er ook al eens heel lang naar gezocht.. Op de foto's lijkt het dan heel wat maar in het echt stelt het niets voor. Je kunt nog het beste een hondenhok of kippenhok zonder ren aanschaffen en er zelf een ren aan vast bouwen. Dan heb je sowieso veel meer waar voor je geld.
iris_relente schreef:MoppieFilou schreef:Deze heb ik gevonden maar als je op internet afbeeldingen zoekt van "groot konijnenhok" zie je ook al veel mogelijkheden. Gewoon nog even kijken naar de prijs.
[ [url=m/zhAP9w.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze is €390.
[ [url=m/wHJ9cv.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is €330 maar ze hebben wel niet echt een ren met gras dan.
[ [url=m/ZFgBr6.png]Afbeelding[/url] ]
Deze is €380.
[ [url=m/uMRHtc.png]Afbeelding[/url] ]
En deze is €260 maar ook niet echt van de grootste. Ik vind hem zelf wel heel mooi maar zou er voor grotere konijnen toch nog wel een stuk bijmaken.
Hoop dat je er wat aan hebt. Maar zoals je ziet zijn echt grote konijnenhokken best duur.
Heel erg bedankt voor het zoeken, zal zal ook even goed rondkijken naar betaalbare grote hokken.