Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 22:44

marizkaa schreef:
Wat een pluisjes allemaal. Als ik me rot voel ga ik altijd kitten video's of foto's kijken dan wordt zo zo weer een stuk vrolijker.
Wij hebben 2 poezen.

1tje hebben wij gevonden in de sloot, tevergeefs blaadjes opgehangen maar niemand had zich gemeld dus hebben we haar zelf maar gehouden. Weten jullie wat voor ras het zou kunnen zijn?? De ene zegt main coon de andere weer Noorse boskat. Inmiddels is ze geen kitten meer en is ze het liefst zo veel mogelijk buiten daarom laten we 1x per jaar haar buik scheren ivm de klitten... (ze haat kammen en wij komen er dan niet heel vanaf). Het scheelt ook weer met modder er viezigheid.

Kitten

[ [url=m/WTpI9E.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nu
[ [url=m/9a4d3R.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9sPg6r.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een knapperd! Vind het wel lijken op een boskat maar het is echt gokken als je niks van de ouders weet...

Roosch ik blijf fan van je katjes <3

Mijn pakket is onderweg! Morgen als goed is binnen. Ik kan noet wachten hihi

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 23:20

Roos, wat een leuke foto's! Leuke inrichting heb je ookin huis, licht met kleurtjes!

Heb altijd voer in huis. Heb 10 kilo zakken en bestel als ik nog 2 kilo heb al weer een nieuwe.

Lifaya, dat vraagt om foto's morgen! :P

Sinds ik het nieuwe mandje heb, slapen de beesten niet meer op bed. Als ik wakker word komen ze wel gelijk, zo lief! <3

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 23:50

Ik hou dat systeem ook zo'n beetje aan qua voer bestellen, vnl omdat de shop waar ik bestel 8-15 dagen levertijd hanteert en ik met 2kg ong 3 weken vooruit kan.
Meestal is het er met 8 dagen wel, maar een enkele keer kan het dus 15 dagen duren voor je iets in huis hebt.
En met de huidige opbergbakken kan ik wel een kilootje of 15-20 opslaan dus ik bestel dan gelijk 20kg (kan ik nu met Poema erbij ong 8 maanden mee vooruit).
Zou Mo tzt weer alleen zijn (ga ik niet vanuit, ook omdat ik nu opvanggezin ben) dan heb ik aan 10kg ruim voldoende om ong 8-9 maanden vooruit te kunnen en dan heb ik behoorlijk royaal gerekend want ze eet ong 1kg per maand.

Rennie89

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:56

Helaas komt de paal morgen pas binnen :( Stom

Ik ga morgen met Gin naar de DA, ze krijgt haar program injectie en haar entingen :D Ben daar mooi op tijd mee gelukkig :P Heb ze vandaag beide ook voor het eerst ontwormd met normale ontworming. Ik heb tot nu toe enkel panacur gegeven dus ik vond dat het wel tijd was om het te geven. Wel een duur dierenweekje :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 15:24

oh goed dat ik nu je berichtje lees :+ Ik zou vandaag nog langs de dierenarts fietsen voor ontvlooi middel, preventief omdat hij morgen in de uitslaapkamer natuurlijk met veel andere katten zit.

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 09:09

Turbo weegt nu 2,1 kg en is 16 weken.
Afbeelding

Poes eet sinds Turbo, echt heel veel. Ze is ook flink aangekomen, echt een dik propje nu. Maar kan moeilijk minder eten geven, want dan eet Turbo weer niet.
Ze had altijd onbeperkt brokjes... Nu krijgen ze tweemaal daags klein schepje brokjes.

Poes wordt behoorlijk lastig gevallen door Turbo, ze kan niet eens in haar mandje liggen. Turbo blijft jagen, spelen en lastig vallen. Vind het wel een beetje zielig voor poes worden :o

We zijn nog steeds helemaal in love met Turbo hoor <3 hij is zoo leuk! Hij apporteert sinds kort ook muisjes.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 13:54

Turbo is zo leuk! Ginger woog met 18 weken geloof ik 3 kilo, Tonic weet ik even niet. Ginger is wel weer flink afgevallen of het lijkt zo omdat Tonic gewoon veel zwaarder is :') Tonic heeft Ginger iig ingehaald met zijn 10 maanden :))

Ik wil de krabpaal, hij zou tussen 2 en 4 binnenkomen.... dus ben benieuwd :')

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 14:11

Mila weegt met 13 weken 2.2 kilo

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 15:35

Nou is dat even klote :+ Krijg ik de krabpaal binnen, zitten er in het huisje geen doorboorde gaten dus ik kan hem niet tussen de sisalpalen bevestigen zonder dat ding te slopen. Heb meteen met zooplus gebeld en ze sturen mij een compleet nieuwe paal op, deze word dan maandag opgehaald. Ik baal wel heel erg want ik moet nu deze krabpaal bij mijn ouders laten bezorgen omdat ik niet thuis ben.

Bij mij gaan dit soort dingen dus altijd weer fout. Niks gaat vlekkeloos -O-

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:10

Ah jammer :( -O- wordt wel netjes opgelost!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 16:23

Hoop het. Ik moet ook nog mijn andere pakket krijgen. Ik heb dit alles maandag vroeg in de middag besteld :+

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:37

Wat vervelend Lifaya :n Normaal gesproken leveren ze altijd netjes de volgende dag, ik bestel er heel vaak en gaat altijd goed. Wel netjes opgelost als je ze idd maandag omgeruild krijgt.

Pukkie is vandaag gecastreerd, de dierenarts vroeg nog of hij altijd zo bang was... Ze hebben hem in een handdoek gepakt, zodat het minder spannend zou zijn, maar hij verstopt zich altijd onder zn deken als hij iets eng vind, dus toen ik hem op kwam halen kreeg ik idd ook een mandje mee waar geen kat zichtbaar was haha. Hij was minder 'dronken' toen ik hem ophaalde dan dat Poekie toen was, maar hij ligt al wel de hele middag rustig op zn dekentje in de vensterbank uit te slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:39

Balen Lifaya ,komt lekker uit dus :(

Fijn Fioon! , hopelijk geen gesproei meer :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 17:50

Ik bestel er ook al 6 jaar ofzo, zij het niet langer, en altijd binnen 2 dagen in huis gehad. Dus dit viel mij wel even tegen.

Eerst opperde ze dat ze het onderdeel (het huisje) opnieuw kon sturen, maar dat het 2 weken gaat duren. Nee, daar heb ik echt geen zin in. Ik heb die krabpaal niet voor jan banketstaaf gekocht om nog even 2 weken in een doos te blijven :+ Dus ik hoop dat ik het snel binnen heb. Ik moet nu al moeilijk doen omdat ik dus werk het weekend en dus niks in ontvangst kan nemen..

Fioon fijn dat de castratie goed is gegaan en ik ben benieuwd of het sproeien dan stopt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 01:54

Dikke doei :+ , 2 weken wachten :')

Boris heeft weer dikke poep ,alleen 'weer' bloederig maar wel er bovenop niet erdoor. Denk dat ik maar weer wat verzamelen ga en een kweekje eis , maar sinds hij buiten is tref ik met geluk 1x per week poep van hem in de bak :(

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 06:15

Hmm vervelend hopelijk heb je snel duidelijkheid...

Ik schrok mij net dood. Ik liep naar ginger en ze begroette mij zo als altijd, ik aaide haar en ze krijste het ineens uit van de pijn! Dus ik tilde haar op en het krijsen maakte plaats voor blazen... gisteren is ze tijdens het spelen tegen de tafel aan geknald maar liet toen niet zien dat het pijn deed ofzo... maar het lopen gaat ook gewoon goed. Ik kan haar alleen dus niet aanraken aan de achterkant en buik dan verkrampt ze. Maar ze kan springen en lopen zonder problemen.... zit nu even met mn handen in het haar want ben natuurlijk gisteren al klauwen met geld kwijt aan ginger haar bezoekje, dit kan er ook nog wel bij... het zou ook kunnen komen door de entingen en injectie die in de achterkant zijn geplaatst dat het daardoor pijn doet

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:15

Gelukkig is de castratie goed gegaan! :)

Jammer van de paal lifaya!
Als ze het uitkrijst van de pijn zou ik toch bezoekje da doen. Kat laat niet snel pijn zien!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 09:42

Ze is verder gewoon actief en springt en loopt. Toen puk gescheurde kruisband had lag ze heel veel van de pijn. Ik kijk het even aan want het kan best door de entingen komen. Als ik mij laat vaccineren heb ik ook eff een dag pijn aan mn arm . Zij heeft een cocktail en program injectie bij haar kon gehad :+ waar het dus pijn doet.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 11:39

Ze eet en drinkt ook gewoon, verder toont ze ook geen pijn. Net haar kont geaaid en ondanks dat ze het duidelijk niet prettig vond liet ze het wel toe en gaf geen kik. Mocht ze het vanavond nog hebben dan bel ik even de dierenarts op met wat ik het beste kan doen, maar voor nu gok ik op de entingen en injectie.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 16:39

Was toch maar naar de DA gegaan en het is idd wss door de program injectie/enting. Er zit een duidelijke bult op de plek waar ze de naald binnen kreeg en ze heeft daar ook duidelijk rondom dat gebied pijn. Ze heeft pijnstiller gekregen en ik heb nog wat pijnstiller voor een week mee naar huis gekregen. De kans is dat er bacterien mee naar binnen zijn gekomen met de naald dus dat het gaat ontsteken en zodra ik merk dat de bult groter word dan moet ik weer meteen terug...

Verder gaat het goed, ze eet, drinkt, speelt enzovoort, dus zolang ik haar niet optil of daar aanraak is het geen probleem. Hopelijk knapt ze vanzelf op. Nog nooit zo'n dure kattenweek gehad :+

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 20:23

Beterschap voor ginger! Hopelijk gaat het niet ontsteken.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 21:51

Beterschap voor Ginger! Goed dat je toch naar de DA bent geweest :j Zekerheid is toch altijd wel fijn! Sterkte!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 10:58

Tjah wat de reactie veroorzaak heeft weten we niet het heeft iig met de enting of injectie te maken.

Afbeelding

Afbeelding

Ginger zojuist

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 12:29

Ze lacht _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 12:37

Omg ja _O- _O-