Hier wordt Muis ook flink bijgevoerd idd. Die is nu 2 jaar en 5/6 maanden en begint wel echt oud te worden. Brokjes eet ie eigenlijk niet zo heel veel meer. Hij krijgt nu een papje van kattenmelk, babyvoeding en brinta en dat gaat er nog vrij goed in. Heb geprobeerd de brokjes er in kleine geweekte stukjes doorheen te doen maar daar eet ie mooi omheen
Maar heb ook daily essentials en calcivet van DrS door het water heen zitten dus qua vitaminen en mineralen krijgt ie ook nog wel genoeg binnen. Heb de kooi voor m'n opa's nu ook zo goed als gelijkvloers dat ie in ieder geval niet meer kan vallen ofzo. Frummel z'n broertje is daarentegen nog steeds zo fit als een ritten
Klimt en doet ook nog steeds, prima op gewicht. Laat hem ook elke dag nog spelen met Nox (1jr) zodat die nog wel z'n energie kwijt kan. Hij is wel een stuk liever en rustiger geworden naar Frum toe, zo lief om te zien
Maar zolang hij geen pijn heeft en nog lekker z'n papje eet en goed drinkt laat ik het zo. Het is best een stresskip dus dierenarts wil ik hem ook niet aandoen zolang z'n gewicht nog oké blijft. Ik teken ervoor dat ze allemaal zo oud mogen worden, tot nu toe nog niks geen tumoren of andere kwaaltjes bij alle vier!

Vinden ze fantastisch, zelf stukjes eraf scheuren en er een nestje mee maken.
Het zijn af en toe echt hele kunstwerken!

Toen ik vanochtend wegging nog niks aan de hand en kom net thuis en hij bleef wel heel stil in z'n huisje liggen, Frummel zat wat beduusd in de hoek. Zat er ook wel aan te komen maar het blijft ruk.. Muis was echt m'n maatje