Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vandaag weer een hoektandje eruit. helaas niet gevonden. En vanaf maandag komt haar broertje voor een week terug. Drukke boel dan dus.
En voor het goed reinigen er van is de Jean Peau Voorhuid cleaner een goede zodat er geen ontstekingen kunnen ontstaan. Just saying.xDenies schreef:Vitamine C hoor ik ook inderdaad veelEn voor het goed reinigen er van is de Jean Peau Voorhuid cleaner een goede zodat er geen ontstekingen kunnen ontstaan. Just saying.
Hij is ook intact zeg maar? Dat gaat dus 'goed'? Gewoon uit nieuwsgierigheid heh. Ik weet dat er hier meer zitten, maar iedere ervaring is er weer één.
xDenies schreef:Ik word nog steeds gek aangekeken als ik zeg dat Bo intact is en Mera er nu bij is gekomen, ook (nog) intact.
Merkte jij verschil voordat één van de twee gedekt had/was? Dat het toen minder was?
xDenies schreef:Nee ik doelde echt op de tijd dat ze wel loops was maar je nog niet over dekken bijvoorbeeld nadacht. Of ze nog te jong was, net hoe je het wilt zien![]()
Over het wel of niet laten helpen ga ik verder niet over beginnen. Bodhi wordt iig niet geholpen.
Had ik sowieso pech gehad met dit nest, maar toch. Maar als ik zie hoe geweldig lief Bodhi & Mera nu samen zijn .. echt .. mijn hart smelt! Ik ga eens kijken of ik een deel van het filmpje op insta gezet krijg en met jullie kan delen.
Ravi werd met elke dekking idioter rond dekrijpe teven. Laatste jaar reageerde hij zelfs op teven uit de buurt wat hij eerder niet deed. Lag hij plat op de grond zielig te janken 
kiwiwitje schreef:Nou doe mij maar tevenreutjes zijn sowieso makkelijker
Bodhi is zo gigantisch voorzichtig en lief voor Mera. Van schreef:Nou hier ging het nietRavi werd met elke dekking idioter rond dekrijpe teven. Laatste jaar reageerde hij zelfs op teven uit de buurt wat hij eerder niet deed. Lag hij plat op de grond zielig te janken
Dus toen Roek kwam is hij gecastreerd want een ongelukje tussen vader en dochter zit ik echt niet op te wachten.kiwiwitje schreef:Nou doe mij maar tevenreutjes zijn sowieso makkelijker
Sorry, dat zal zo wel weer gezegd worden door iemand, maar daar word ik altijd zo moe van. Ga niet een reu corrigeren de hele tijd omdat die gewoon last heeft van zijn hormonen, kan het jong ook niets aan doen, die is gewoon geil en wil een wipje.
Zet ze apart en wissel ze om als ze er echt klaar voor is, en zo moet het maar. Ze is bijna 10, kan haar volgende maand laten steriliseren, maar weet niet of ik dat nu nog durf.. En Olly´s ballen gaan sowieso niet weg.
Dexter is wel extreem reu in doen en laten, behalve naar honden toe. Hij vindt eigenlijk alle honden altijd wel leuk, doet niet dominant, geen interesse in teefjes. Maar hij is wel heel slungelig, aanhankelijk, een grote goedzak. Typisch reu.

Ken er weinig die zo mooi getekend zijn.