Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Vitamine C hoor ik ook inderdaad veelEn voor het goed reinigen er van is de Jean Peau Voorhuid cleaner een goede zodat er geen ontstekingen kunnen ontstaan. Just saying.
Hij is ook intact zeg maar? Dat gaat dus 'goed'? Gewoon uit nieuwsgierigheid heh. Ik weet dat er hier meer zitten, maar iedere ervaring is er weer één.
xDenies schreef:Ik word nog steeds gek aangekeken als ik zeg dat Bo intact is en Mera er nu bij is gekomen, ook (nog) intact.
Merkte jij verschil voordat één van de twee gedekt had/was? Dat het toen minder was?
xDenies schreef:Nee ik doelde echt op de tijd dat ze wel loops was maar je nog niet over dekken bijvoorbeeld nadacht. Of ze nog te jong was, net hoe je het wilt zien![]()
Over het wel of niet laten helpen ga ik verder niet over beginnen. Bodhi wordt iig niet geholpen.
kiwiwitje schreef:Nou doe mij maar tevenreutjes zijn sowieso makkelijker
Van schreef:Nou hier ging het nietRavi werd met elke dekking idioter rond dekrijpe teven. Laatste jaar reageerde hij zelfs op teven uit de buurt wat hij eerder niet deed. Lag hij plat op de grond zielig te janken
Dus toen Roek kwam is hij gecastreerd want een ongelukje tussen vader en dochter zit ik echt niet op te wachten.kiwiwitje schreef:Nou doe mij maar tevenreutjes zijn sowieso makkelijker