Agh de hond van mijn zus (engelse stafford) heeft door de tralies van de bench en stucwerk van de muur geknaagd...
Dus Elin haar actie valt dan nog mee.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar zullen de baasjes ook blij mee geweest zijn.. Not...
oeps..
Als er iets sneuvelt zijn het indd de speeltjes. Maarja daar heb ik dan ook geen moeite mee..
Wij wilden ook gaan wandelen; regen.... En niet zo'n beetje ook.. Uiteindelijk net na het eten maar gaan wandelen toen was het wel droog..
En wat voor geluk hebben we nu.. 2 nieuwe overburen sinds een paar maanden, met JAWEL de ene 3 en de ander 2 kinderen(geloof ik). Ook allemaal nog basisschool kindjes dus nog lekker jong. Gelukkig geen last van. Zie ze amper. Maar vanavond willen we de hondjes dus mee nemen de auto in en komen 2 van die kindjes aangelopen en de oudste; mag ik een van de hondjes aaien? , als ze het zo lief vragen vind ik het geen punt. het kan ook gewoon met die van ons,

Balto is wel helemaal gek op kids die gaat zitten en zijn bekkie zegt aaien nu alstublieft
KarmaChansy schreef:balen he als ze gaan slopen, ik ben gezegend karma pakte alleen mijn man zijn spullen
en ach het hoort erbij. Ik ruim Ook niks extra's op, want ik heb liever dat ze papier aan gort trekt dan dat ze een tafelpoot opeet
we hebben nu een berg losse tissues op de salontafel liggen, want de doos had ze gesloopt haha

ja kinderen zijn ongeleide projectielen meestal, na ja in iedergeval degene die hier rond lopen
Mijn mams is al lerares vanaf de jaren 80 en snap niet dat ze dat kan
nog tegen mopperen en dan tegen mij en naya: deze ook niet?