Puppy erbij 2018

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:26

Tja als ze zo door gaat gaat ze toch weer in de bench als we er niet zijn.. Jammer want het ging zo goed.

Agh de hond van mijn zus (engelse stafford) heeft door de tralies van de bench en stucwerk van de muur geknaagd... -O- Dus Elin haar actie valt dan nog mee..

KarmaChansy

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:53

balto heeft nog nooit wat stuk gemaakt behalve zijn eigen speeltje :))

Karma die is wel, foto zegt alles _O-
Afbeelding

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:28

Daarom hebben wij niks met pluche. Dit is precies de reden. :')

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:50

Wat een vies weer vandaag... Ga ik voor eerst weer steppen en eer ik op locatie was goot het vd regen. Maar oke 6 km gestept in 20 minuten met 3 losse herders vrolijk om mij heen haha. Ging heerlijk totdat ik om draaide en opeens wind en regen tegenin had... Gezien de hogere temperaturen nog steeds mochten ze nog niet trekken dus helaas werd zware tocht voor mij met vrolijke rennende herders haha. Eenmaal zeiknat thuis... Kon ik nog heerlijk de husky's uit gaan laten haha die zijn onmogelijk mee te nemen met step zonder dat de ene trekt en zonder dat de andere vol in de remmen gaat omdat ik te snel ga.... Een echte husky ja...

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:04

Dat soort scenarios van slopen doen mij ook angst aan haha.

Hier weet de pup soms nog niet helemaal lekker om te gaan met de energie van mijn vriend zijn zoon (10) verandert in een pure terrorist. En morgen als die weg is gaat alles weer prima.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 19:41

Dat is ook een leuke met die kleuren bruin zo Zoe

Ja das zeker jammer Diandra. Zeker als het lang goed gegaan is. wie weet was het eenmalig? En die stafford.. -O- Daar zullen de baasjes ook blij mee geweest zijn.. Not...

Oh die foto Karma! :') oeps.. :+ Als er iets sneuvelt zijn het indd de speeltjes. Maarja daar heb ik dan ook geen moeite mee..

Ja, het was echt bagger vandaag Dierenfan. Je moet er iets voor over hebben. Hihi :P Wij wilden ook gaan wandelen; regen.... En niet zo'n beetje ook.. Uiteindelijk net na het eten maar gaan wandelen toen was het wel droog..

Twilight, das wel heel herkenbaar. Chick heeft dat ook wel eens en dat was toen ze hier net was (toen was ze al 1) ook een groot drama. Niet zozeer met slopen oid. Maar er kwam wel een hele trukendoos van haar voorbij.

Ik denk dat iedereen wel weet hoe ik over kinderen denk :') En wat voor geluk hebben we nu.. 2 nieuwe overburen sinds een paar maanden, met JAWEL de ene 3 en de ander 2 kinderen(geloof ik). Ook allemaal nog basisschool kindjes dus nog lekker jong. Gelukkig geen last van. Zie ze amper. Maar vanavond willen we de hondjes dus mee nemen de auto in en komen 2 van die kindjes aangelopen en de oudste; mag ik een van de hondjes aaien? , als ze het zo lief vragen vind ik het geen punt. het kan ook gewoon met die van ons,
Dus uit zichzelf eerst handje laten snuffelen en dan aaien. Komt de jongste ook aangelopen en die begint gelijk te aaien. Waarop de oudste zegt; Nee. Eerst snuffelen! Dus ik moest stiekem wel een beetje lachen. Hondjes helemaal blij en kregen ze bijna de auto niet meer in :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:44

Vies weer? Wij hadden 26 graden... Doe mij dat vieze weer, dat heb ik liever. :')

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:50

Hier ook vies weer, grijs, heel de dag mistig en vochtig.. wat voor Naya betekent: lekker vies worden in plassen en modder }>

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:56

Wat aandoenelijk kiwiwitje. Gelijk t goede voorbeeld hahaha.

Ja hier resulteert het vooral in racen en bijten. Met huid kapot en al. En dus alles onderplassen. Kwartje valt nu. Hele week geen ongelukjes en gister en vandaag weer raak. Pup gewoon van der leg terwijl der verder niks verandert in de routine.
Gister zo door t dolle heen dat ik er half 9 in der bench heb gedaan en binnen 5 minuten knock out haha.

Ja vies weer. De diva hier wilt niet meelopen dan maar vandaag gelukt haha.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 19:59

Heel vies. Vooral nat en best fris eigenlijk.. :P

Ja ik heb dus niks met kinderen. Hou er niet van. Maar als ze netjes komen vragen dan is dat toch wel heel leuk en dan mogen ze wel even aaien. Ik weet dat die 2 hier dat ook leuk vinden.

Wat balen Twilight,waarschijnlijk echt inderdaad van slag door de energie die het kind uitstraalt. Chick snapte ons in het begin ook niet en was daardoor ook echt van slag. Die plaste toen ook regelmatig ineens weer binnen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:01

Hier de hele dag droog en vrij warm. Lilith heeft met de herten van de buren gespeeld terwijl ik de schuur leeg trok.

Heb zelf ook echt niets met kinderen, de honden vinden ze wel prima gelukkig. Toch wel handig als ze er geen hekel aan hebben.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 20:06

Die van ons vinden het helemaal geweldig. Moet soms opletten dat ze niet te enthousiast worden haha.

Vanavond snel even wat foto's in de tuin gemaakt. Bas zn moeder wil van beide honden schilderijtjes maken. Dat heeft ze ook al van onze katten gedaan. Als het goed is krijg ik de mooiste foto's ook nog per mail. Al zijn het natuurlijk geen hoogstandjes. Het gaat puur om kopjes en blikken voor de schilderijtjes.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:28

Ik vind kinderen geweldig maar die van mijn vriend niet echt op t moment. Beginnend puberend met opvliegend temprament van moeders. Achter t behang graag haha.
Nala vind ze leuk. Baby van schoonzusje ook geen probleem gelukkig.

En ja de energie word der teveel. Morgen weer rust in huis :)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:09

Hier alleen maar regen ennne ik vind kinderen ook niet leuk := Balto is wel helemaal gek op kids die gaat zitten en zijn bekkie zegt aaien nu alstublieft :')

Karma wilt ze alleen maar jagen als ze rennen is het aller leukste, nu denken ze al dat ze een wolf is en dan rennen ze keihard weg dan wordt karma welll erguhhhhh actief gelijk _O-

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:12

Iris gaat ivm het slopen ook weer in de bench als we weg of boven zijn. Over een week of 2 proberen we het wel weer een keer of ze zich los kan gedragen haha

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:13

balen he als ze gaan slopen, ik ben gezegend karma pakte alleen mijn man zijn spullen :')

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:18

KarmaChansy schreef:
balen he als ze gaan slopen, ik ben gezegend karma pakte alleen mijn man zijn spullen :')

Hahaha dat moet ik iris ook leren :') en ach het hoort erbij. Ik ruim Ook niks extra's op, want ik heb liever dat ze papier aan gort trekt dan dat ze een tafelpoot opeet :) we hebben nu een berg losse tissues op de salontafel liggen, want de doos had ze gesloopt haha

Billy1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:29

Ik houd eigenlijk ook niet zo van kinderen. Hmmm heb er zelf wel een maar die is nu 20 dus dat telt niet :+

Marley heeft er vandaag eentje bijna vermoord zo leek het wel. Een kind dus...
Ik was met hem op het honden speelveldje en ineens komt er een klein meisje van misschien een jaar of 4 aan rennen, zo het veldje op. Opa er achteraan al roepend maar de peuter zat net in de nee fase dus rende lekker door. En tja, het is een losloop veldje dus Marley was los. En is dol op mensen dus rent nog overal op af, dan kan ik roepen maar dat helpt niet, zeker niet als het twee turven hoog is en aan het rennen...
Kind gillen want ineens was daar dat witte pluizige terror ding wat tegen haar aan sprong al kwispelend en helemaal blij. Alsof het kind gevild werd zo ging het tekeer! Gelukkig was Marley niet bang en ik kon hem gewoon aanlijnen zonder enige schade nog net niet mompelend: dit is een honden speelplaats hoor en niet de kinder uitlaatplek, die kon ik nog net binnen houden.

Opa was druk doende het kind wijs te maken dat Marley heus alleen maar wilde spelen en heel lief was maar ik geloof niet dat het erg aan kwam. Verder niets aan de hand dus maar voor voorbijgangers moet het haast geleken hebben of het kind flink werd gebeten of zo!

Overigens boeit het Marley niet als het regent, die wil altijd wel graag naar buiten!

En ik heb eindelijk de tijd genomen om weer eens wat foto's naar mijn album te uploaden dus als het goed is kan ik ze nu hier delen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:43

Marley is echt heel erg leuk <3 ja kinderen zijn ongeleide projectielen meestal, na ja in iedergeval degene die hier rond lopen := Mijn mams is al lerares vanaf de jaren 80 en snap niet dat ze dat kan _O-

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:50

Ben echt zo fan van hem. En denk dan altijd zo hard aan de scene met de arend in the film The Proposal :=

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:52

Ik heb echt een hekel aan kinderen. Maandag nog toen ik met Lara op een terras zat. Zaten vrij veel honden op het terras zo’n mormel huppelt gewoon overal rond. We zaten nog maar net of zat ze al bijna aan Kenai (die echt niet van kinderen gediend is). Toen ik zei dat ze van de honden moest blijven kreeg ik maar een verstomde blik en keken de ouders (vermoed ik) maar heel erg verbaasd om. Ding bleef gewoon van tafel naar tafel rondwandelen. Ouders zeggen dus gewoon niets hè -:(-

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:53

Oh verschrikkelijk ik kan daar ook niet tegen

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-18 22:56

Jaaaaa pluis <3

Nouja o.a. Daarom heb ik een hekel aan kinderen Zoe _O-

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:00

Ik heb ook de aller grootste hekel aan kinderen. Hier zijn de kinderen allemaal erg goed opgevoed en vragen netjes of ze hondjes mogen aaien. Meestal is dat met Dexter dan ja. Ze nemen Dexter ook weleens mee het speeltuintje in als ze komen vragen of hij mee mag. Kan speeltuintje zien vanuit de woonkamer dus iedereen blij :Y)

Ik heb nog een wel een broertje en zusje van 7 en 9 meen ik (weet niet meer precies) maar die komen sinds ik honden heb nooit meer langs. Dundy en Dexter hebben namelijk geen rabiësenting en dus hebben ze automatisch rabiës en zijn ze niet te vertrouwen :roll:

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:32

Hahaha ja dat gezicht van dat kindje was echt geld waard _O- nog tegen mopperen en dan tegen mij en naya: deze ook niet?
Ben ook absoluut geen fan van kinderen en naya is nog te wild. Maar vind het wel fijn dat ze interesse toont vb in mijn metekind. Ze is nu ongeveer 3 maand en als ze weent (of een baby op tv) dan gaat ze er voor zitten en houd ze haar hoofdje schuin.