Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Viv_animals schreef:Ik vind Java bomen echt super leuk! Of parkieten bomen. Maar die zijn duurweet iemand waar je goedkopere kan vinden?
Lukasje schreef:Viv_animals schreef:Ik vind Java bomen echt super leuk! Of parkieten bomen. Maar die zijn duurweet iemand waar je goedkopere kan vinden?
Niet om te kopen maar wel om zelf te maken...
Uit de tuin of het bos een grote tak halen, niet gewenste overtollige takken afzagen, op gewenste grootte maken, op een statief zetten en ontschorsen . Kies enkel niet giftige bomen uiteraard!
Cayenne schreef:Ik heb ook 2 javabomen. Ze zijn wel duur maar gaan onwijs lang mee.
Tip: Neem niet zo'n spiegelgladde. Daar hebben ze amper grip op.
Helaas worden ze tegenwoordig helemaal glad gemaakt. Zo zonde!
Mkango schreef:Mag. Niet. Reserveren.![]()
Hierbij een foto van de kooi:
[ Afbeelding ]
In de kooi zitten vier zitstokken: twee pedi perches en twee houten. Dat halfronde ding dat je achterin ziet zitten, is het kurkplateau, en verder zoals je ziet hangen er wat speeltjes in. De dromenvanger en de houtketting vinden ze nog wel spannend, maar ze slapen inmiddels dus wel in de kokosnoot. De zitstok aan de buitenkant was te groot voor binnenin, dus die zit nu daar. Links hun waterdispenser, rechts hunbadjetweede waterdispenser.