Brokjes zijn op dus heb 3 onrustige dieren , Boris heeft maar cracker van vrouw gejat
Rennie89
Geplaatst: 29-03-16 10:20
Ik heb 10 euro terug kunnen krijgen omdat de paal opeens vandaag 10 euro goedkoper op de website stond. Zegt ze dat het met inkoopprijzen te maken heeft, ja daar heb ik geen boodschap aan, als een product binnen 24 uur na bestelling opeens zonder actie 10 euro verlaagd in prijs vind ik dat het bij jullie service hoort dat ik het verschil terug hoor te krijgen als vaste trouwe klant. Ik Ben al zeker 6 jaar trouwe klant bij zooplus
Maar hij zal wel morgen binnen komen. Ben benieuwd!
Katten hebben eten op het oog , ben nu maar onderweg naar de winkel want ze hebben trek
Froukje
Forever young
Geplaatst: 29-03-16 12:36
Zal wel aan mij liggen, maar dat vind ik dan wel erg laat.. Zeker als je om 8 uur al weet dat het voer op is, dan sta je toch gelijk om half 9 in de winkel?
Pff, die van mij maken er een spelletje van om 's nachts buiten te blijven. En als m'n vader dan gaat de schapen gaat voeren om 4 uur 's nachts staan ze jankend voor de deur. Als ze dan binnen kunnen zijn ze zo blij dat ik overstelpt wordt met spinnen en kopjes. Heul lief, maar ik wil gewoon slapen Dus als ze zich melden voor het donker wordt hebben ze pech, dan hebben ze huisarrest tot de volgende ochtend.
Die van ons komen maar heel af en toe buiten (alleen de Heilige Birmanen). Als ze voor de schuifpui zitten te mauwen laten we ze er even uit. Meestal zitten ze dan alweer binnen 5- 10 minuten weer voor de deur omdat ze naar binnen willen Sienna mag natuurlijk nog niet naar buiten.
Ik heb gister trouwens foto's gemaakt van Sienna in de fotostudio!
Rennie89
Geplaatst: 29-03-16 12:45
Ik zorg dat ik ten alle tijden genoeg voer in huis heb voor de katten... Ik bestel ruim van te voren weer een nieuwe zak. Nu heb ik iets van 50 blikjes/zakjes natvoer van almo nature carny etc. en een volle zak hills i/d (5 kilo), kattivit (6 kilo) applaws (8 kilo) en porta 21 (8 kilo). Oja, en nog 8 kilo Iams Kitten, maar dat is voor als ik straks een nestje heb. Ik kan bij wijze van nog wel een half jaar vooruit met voer. Maar ik heb ze ook op 24/7 voer staan Liever teveel dan te weinig
Sienna is zo knap Vind haar een beetje dezelfde kop als Tonic hebben trouwens, dat groffe van een Coon is het toch echt Terwijl Tonic weer wat kleinere oren heeft. Wanneer ga je een nest met Sienna doen?
We gaan Sienna ergens in de komende weken laten testen op fiv en felv, dit was nog niet gebeurd ivm het gedoe met de katers haha. Was lastig er een te vinden met weinig inteelt. Maar van de zomer gaat ze gedekt worden! Of naja, eind van de zomer
Spannend! Ik ga Gin en Tonic ook binnenkort laten testen. Tot dusver snapt Tonic het dekken nog niet en blijft hij er maar raar boven staan, dus dat is heel mooi meegenomen. Hoe later de dekkig lukt hoe beter Is Gin net iets ouder (zij en Sienna scheelde 2 weken geloof ik toch?) Gin is van 6 januari 2015.
Heb je nu wel een kater op het oog trouwens? Als ik een Main Coon poes zou hebben zou ik haar door een smokey black kater laten dekken, vind dat zoooo mooi!
Pukkie wordt donderdag gecastreerd Heb het weekend overleefd, alles wat van textiel was weggehaald, zodat het in ieder geval makkelijker schoonmaken was als hij weer ging sproeien, maar gelukkig niks meer gevonden, dus hopelijk houd hij zich tot donderdag even rustig
Arme Pukkie! Balletjes eraf! Zolang Tonic niet sproeit mag hij zijn ballen behouden, anders is het hakkie takkie weg zakkie. Tonic zijn vader sproeit niet, dus ik hoop dat hij dat dus ook niet gaat doen
Het nestje uit Gin en Tonic zal kleurgenetisch niet heel spannend zijn Lapjes/torties poesjes en rode katers is de enige optie wat er uit komt Misschien nog met creme maar verder niet. Ach weet ik dat in elk geval al
Ja dat zei ik ook Lifaya, maar helaas was het dit weekend ineens raak En een zooi dat het dan ineens geeft... Ben het hele weekend aan het wassen geweest
oef lijkt mij echt vreselijk... Tonic is gelukkig wel een ontzettend sociale kat, totaal niet dominant en verwelkomd elke gast met alle liefde (hij springt tegen ze op, ruikt ze helemaal af, noem maar op ) en gaat er gewoon zo bij op schoot liggen, vreemde of niet Dus ik hoop dat hij nooit teretoriaal zal gaan worden. Hij is nu dus 10 maanden
Ja Pukkie schatten we nu op 9 maanden. Het is en blijft een bange schijterd, maar bij mijn ouders was hij heel brutaal. Probeerde de baas te worden over hun 2 katten ( 2 vrouwtjes, al een stuk ouder dus die liggen het liefst alleen maar te slapen). En daar dus terretoriaal omdat het naar andere katten rook allemaal. Dus ik hoop dat als ik straks thuis kom van mijn werk hij het niet in zn eigen huis heeft gedaan
Lekker laten zitten Geeft je zelf een ongelooflijk k*t gevoel, maar anders leert ze het nooit. Beetje roepen en aanmoedigen deed hier wonderen. Zo snel als ze er in kunnen komen ze er uit eindelijk vaak ook weer uit als ze het eenmaal door hebben.
byloulou
Geplaatst: 29-03-16 18:43
Wat een pluisjes allemaal. Als ik me rot voel ga ik altijd kitten video's of foto's kijken dan wordt zo zo weer een stuk vrolijker. Wij hebben 2 poezen.
1tje hebben wij gevonden in de sloot, tevergeefs blaadjes opgehangen maar niemand had zich gemeld dus hebben we haar zelf maar gehouden. Weten jullie wat voor ras het zou kunnen zijn?? De ene zegt main coon de andere weer Noorse boskat. Inmiddels is ze geen kitten meer en is ze het liefst zo veel mogelijk buiten daarom laten we 1x per jaar haar buik scheren ivm de klitten... (ze haat kammen en wij komen er dan niet heel vanaf). Het scheelt ook weer met modder er viezigheid.
Natuurlijk , die hebben al buikjes vol en liggen tevreden. Rambo ligt gepropt in haar mand onder de salontafel met neus in mand verzonken. Boris als een bouwvakker op de bank , en Lola op de krabpaal helemaal zen
Heb bewindvoerder en geen internet bankieren , is dus elke week bij de boodschappen voer halen
Gaaf mariskaa! , zo mooi uitgeggroeid!
Roos , knappe hunkies!
meisje_
Geplaatst: 29-03-16 20:11
Dushi is thank god uit de boom! Ze heeft een hoosbui van hagel en regen overleefd en toen half uurtje later kwam ze naar beneden
arm mupje kwam helemaal verhaal vertellen en ligt nu in dromenland