Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, gaaf!
all about the money
, ben nu maar onderweg naar de winkel want ze hebben trek
Dus als ze zich melden voor het donker wordt hebben ze pech, dan hebben ze huisarrest tot de volgende ochtend.
Liever teveel dan te weinig 
Vind haar een beetje dezelfde kop als Tonic hebben trouwens, dat groffe van een Coon is het toch echt
Terwijl Tonic weer wat kleinere oren heeft. Wanneer ga je een nest met Sienna doen?
[BB-ITP] ITP Maine Coon dame Sienna in de fotostudio!
Is Gin net iets ouder (zij en Sienna scheelde 2 weken geloof ik toch?) Gin is van 6 januari 2015.
Als ik een Main Coon poes zou hebben zou ik haar door een smokey black kater laten dekken, vind dat zoooo mooi!
, geen zorgen ze verhongeren niet.
Leuke foto;s

Balletjes eraf! Zolang Tonic niet sproeit mag hij zijn ballen behouden, anders is het hakkie takkie weg zakkie. Tonic zijn vader sproeit niet, dus ik hoop dat hij dat dus ook niet gaat doen
Lapjes/torties poesjes en rode katers is de enige optie wat er uit komt
Misschien nog met creme maar verder niet. Ach weet ik dat in elk geval al
En een zooi dat het dan ineens geeft... Ben het hele weekend aan het wassen geweest
) en gaat er gewoon zo bij op schoot liggen, vreemde of niet
Dus ik hoop dat hij nooit teretoriaal zal gaan worden. Hij is nu dus 10 maanden
Geeft je zelf een ongelooflijk k*t gevoel, maar anders leert ze het nooit. Beetje roepen en aanmoedigen deed hier wonderen. Zo snel als ze er in kunnen komen ze er uit eindelijk vaak ook weer uit als ze het eenmaal door hebben. 

, knappe hunkies!