Net bij de dierenarts geweest en meneer heeft toch 2 flink ontstoken oren waarvan de linker zelfs wat bloed. Hij begon ook echt te janken toen ze in zijn linkeroor keken en Cody sprong toen zo van de tafel af, recht in mijn armen en zijn hoofd in mijn nek. Super schattig dat die de veiligheid bij me opzocht en een knuffel wilde maar 37 kilo opvangen was wel een uitdaging
 Hij heeft veel meer pijn dan dat die heeft laten zien. Nu druppels en een zalfje mee gekregen. Over een week moeten we terug om te kijken of er vooruitgang in zit 
Cody heeft zich het hele weekend groot gehouden en nu is die ineens heel zielig

Mag ik vragen waarom er zoizo 3 kootjes eraf moeten als het gewoon het kussentje is dat kapot / open is ? 

wat een ontzettend leuke honden heb jij!

Valt dat nog onder de noemer hyperkeratose of is dat anders omdat het uit letsel ontstaan is? Ik wilde inderdaad wel aandringen het te onderzoeken maar dat gaf je zelf ook al aan gelukkig! Naar hoor, ik snap je angst helemaal. Ik zal mijn trauma met de teenamputatie van Dexter maar niet herhalen hier  
 al kan ik me vanalles nog wel herinneren ja, arme Dexter! De verwachting is bij Arya geen complicaties tijdens en na operatie dus daar gaan we maar vanuit  

. En ik ben ook overstag gegaan met Zippypaws, heb daar 1 ding bestelt voor Beer. Geen idee of hij het wat gaat vinden. De pakketten worden deze week in NL bezorgd, aangezien we daar toch dit weekend zijn!