Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Temeraire schreef:Marloez wat leuk dat je een vriendje hebt voor Sproetnormaal is 10 weken wel wat jong om te koppelen maar fijn dat het goed gaat. Maar dan is hij toch nog niet gecastreerd? Of toch?
Willeke ik zou dit gedrag negeren en proberen situaties te vermijden waarin ze reden heeft om zo te doen. Volgens mij kan je er niet zoveel aan doen verder. Castreren kan helpen als dat nog niet is gedaan maar geeft geen garantie.
MarlindeRooz schreef:Is ze geholpen? Niet geholpen voedsters kunnen krengen zijn.
Eoweyn_x schreef:Ik zou er allereerst niet vanuit gaan dat het helemaal verandert. Een castratie is het verwijderen van de geslachtsorganen, geen karakterverandering. Ik denk dat het wel kan helpen maar het blijft een gok. De terrorvoedsters zijn nog steeds terror hier
Ik ken dat gedrag wel, hier ook een die het doet. De kunst is om erachter te komen waarom ze dit doet, en dat dus proberen te vermijden. Heb je iedere keer ook je hand teruggetrokken toevallig?
Nagini schreef:Vervelend Willeke.
Waar ik aan denk is dat ze niet meer op de bank zou mogen komen. Territorium ofzo.
Arya en Tane gaan goed. Ze zijn nu altijd samen ook zonder toezicht. Al gaan ze af en toe eens alleen aan de wandel.
Arya "spint" als ze aaitjes krijgt haha.