Kittenkletstopic!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 08:59

Heel goed hoe je er in staat Lor! Beslissing komt vanzelf, voor nu is het goed zoals het is.
Bizar hoe beesten kunnen veranderen he.
Zoals Mel van meest aanwezig en te gek op aandacht bij fokster naar een zielig bang hoopje bij mij. Poema niet speels, niet knuffelig naar het tegenovergestelde.

Mel gaat wel heel goed nu. 's Nachts ligt ze strak tegen me aan. Zoekt me vaker op, wil met me spelen. Kleine heks Noa is wel jaloers, die kan moeilijk delen soms.
Kan Mel niet oppakken, ze komt niet op schoot. Ligt wel vlak bij me op de bank, dat vind ik al heel wat.
Als ik sta en haar wil aaien duikt ze in elkaar.
Heel gevoelig maar vergeleken met hoe ze was is ze nu al zo veel verder (in iets meer dan een half jaar). :)

Anoniem

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:41

Idd ! Snap je wel :)

Netjes :) , die weg heb ik met bange poes ook gehad. Kan haar niet oppakken (verstijfd ze en mauwt ze , maar eenmaal veilig vast zet ze nagels in je schouders als steun en spint ze ) , en in elkaar duiken is steeds minder. Is een lange weg , maar het wel waard. Uiteindelijk heeft poes er ook profijt van :)

Boris had gister diarree , vannacht zijn de bakken schoon gebleven maar hoop snel weer ontlasting van hem te vangen..

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 12:57

Dushi had afgelopen week ook 1x diarree.. Ff afwachten derest vaste ontlasting.

Mooie vooruitgang mandy!

dushi moest en zou naar buiten, regent super hard. Op 2 minuten rende ze weer even hard naar binnen :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 13:08

Ginger heeft ook weer diaree maar verder is ze (vreselijk) actief en eet en drinkt ook gewoon goed. Dus misschien eff een beetje van de leg ofzo. Eff aankijken iig

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:02

Wat doen jullie met 2 katten die bijna elke dag muizen mee nemen naar binnen. Levend en dood ... Ik word helemaal gek. :+

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:10

Dushi zit voor de 2e dag op rij in de boom. Vandaag nog hoger dan gister potverdorie..
We wachten nog 20 min anders klimmen we maar weer erin.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:39

Xivura schreef:
Wat doen jullie met 2 katten die bijna elke dag muizen mee nemen naar binnen. Levend en dood ... Ik word helemaal gek. :+

Deur dicht laten als ze buiten zijn :P

meisje_ schreef:
Dushi zit voor de 2e dag op rij in de boom. Vandaag nog hoger dan gister potverdorie..
We wachten nog 20 min anders klimmen we maar weer erin.

Niet te vaak doen hoor, want dan komen ze er nooit meer zelf uit. Milo had daar ook een handje van, maar uiteindelijk krijgen ze het wel door. Al hield ik m'n hart vast de eerste paar keer :=

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:41

Hebben haar er nu uitgehaald, vind dat dood eng. Maar jij zegt dus ook gewoon zitten laten? Ook over de nacht.
T was ook nog n denneboom. Super easy dus eigk :o

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 19:47

Dushi is niet doof toch? Dan idd lekker laten zitten en onder de boom met wat snoepjes rammelen, met een beetje aanmoedigen komen ze er dan uiteindelijk wel uit.

Voor de nacht heb ik ze nog niet laten zitten, als het donker werd ging ik altijd wel zelf naar boven. Maar verder mochten ze het zelf uitzoeken als het niet te bont werd.
Laatst bijgewerkt door Froukje op 25-03-16 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:07

Nee niet helemaal doof, ik twijfel over het gehoor aan 1 kant, maar zodra ik roep miauwt ze wel. Dus ze hoort me goed.
Ik laat haar morgen naar buiten weer en als ze al vroeg de boom in gaat laat ik haar de dag zitten.

Xivura

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 20:18

Froukje: Ze hebben een kattenluikje, maar vind het zo sneu om die dicht te doen en dat ze niet naar binnen kunnen als ze dat graag willen. + dan moet ik constant bij die deur gaan kijken of er 1 naar binnen wil. :P
Maar goed ... misschien dat ik toch maar naar zo'n oplossing moet gaan kijken want ik word langzamerhand gek van die muizen .... Van grote muis tot baby muis..

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 23:28

De katten van mijn moeder brachten ook meerdere cadeautjes per dag mee toen ze nog jong en fit waren, toen hebben we ze een halsbandje met een belletje omgedaan en dat heeft wel geholpen :)

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 08:59

Zo het is weer een stuk rustiger hier nu de kittens verhuisd zijn. Wel saai voor Mila want ze was ze gister wel aan het zoeken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 10:25

Lijkt me idd wel even gek! Arme Mila!

Heb een nieuwe mand en ze zijn er gek op! Beste cadeau ooit!
Afbeelding

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 11:34

Aah leuk ding! Lekkee fleurig

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 13:25

Kijk nou wat schattig! _/-\o_

Turbo is tegenwoordig helemaal idolaat van de wc -O- raar beest

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 15:58

Hebben jullie een uitloop mat voor de kattenbak? ik wou vandaag een bij de welkoop halen maar dat is echt hard plastic. Zal me niks verbazen als ze erlangs springt. Zag op internet ook zo'n mat wat meer een deurmat is zeg maar. Misschien is dat iets?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 16:23

Ik heb een badmatje van de IKEA, werkt prima :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 18:15

Nee want bij mij is dat de doorgang gelijk naar de woonkamer.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-16 23:50

Help, Pukkie is net begonnen met sproeien! Het bed van m'n zus en mijn bed...
Ik heb hem nu dus bij me bij mijn ouders, wat zijn jullie ervaringen, als ik hem morgen snel weer thuis breng, zou hij daar dan ook blijven sproeien? Of vooral hier omdat er vreemde katten zijn?

Het stinkt echt, en thuis heb ik ook nog eens vloerbedekking :O

Sorry als het al een keer uitgebreid besproken is

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 10:37

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 11:22

xFioon schreef:
Ik heb hem nu dus bij me bij mijn ouders, wat zijn jullie ervaringen, als ik hem morgen snel weer thuis breng, zou hij daar dan ook blijven sproeien? Of vooral hier omdat er vreemde katten zijn?

Een poes of kater? En hoe oud? Dacht uit je oudere berichten op te maken dat het een poes was maar gok dat ik het fout heb :p

Iig heb ik er zelf gelukkig geen ervaring mee. Mijn kater die houd het nog bij zich gelukkig....

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 12:47

Wat een leuke foto, Mandy!

Voor iedereen hele fijne Paasdagen!

Ik ben nogal moe. Enorm drukje periode gehad en gebruik dit weekend mooi om wat bij te slapen. Poekies doen mee. Beetje jammer dat ik dus gisteren voor pampus lag, net zolang tot de winkel dicht was. :')

Geen paaseitjes en uitgebreid eten dus. :')
(Klein detail : ik heb genoeg eten en lekkers in huis voor de poekies om te kunnen overleven tot volgend jaar Pasen ofzo..)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 00:51

lifaya schreef:
xFioon schreef:

Een poes of kater? En hoe oud? Dacht uit je oudere berichten op te maken dat het een poes was maar gok dat ik het fout heb :p

Iig heb ik er zelf gelukkig geen ervaring mee. Mijn kater die houd het nog bij zich gelukkig....

Een kater van 8 maanden ongeveer. De poes is al ouder en al geholpen, maar heb idd ook een poes :)
Vind overal in het huis van m'n ouders steeds plekken waar hij heeft gesproeid, terwijl hij maar een half uur heeft los gelopen voordat we doorhadden dat hij aan het sproeien was :S
Nu mag hij alleen in mijn slaapkamer, en overdag haal ik dekbed en alles er maar uit... Vloerkleed al weg, mandjes eruit. Vandaag had hij al in 1 mandje weer gesproeid... Dan maar even minder keus, kan er momenteel niet tegenaan wassen.
Dinsdag da maar gelijk bellen :S

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 15:52

eindelijk een paal besteld :')
Afbeelding

Kan tot het plafond, heeft een muursteun en er zijn heel veel goede recenties over deze paal. Neemt ook niet veel ruimte in beslag dus helemaal toppie :') Ik wou er eerst 1 van dierenvilla halen maar god die dingen zijn veel te groot (qua bodemplaten, 70 x 70 cm is gewoon veel te groot om in mijn kleine woning kwijt te kunnen := ) dus ben heel benieuwd naar deze. Hij is niet heel goedkoop, maar ach, zolang de kwaliteit maar goed is :P Kunnen ze lekker hoog de paal in racen :') En kan de kleine "lief!" ton naar mijn broertje en de andere paal kan ik weggooien :P

edit: blegh. Ik wou even de recenties op de duitse site bekijken maar daar zag ik dat die opeens 20 euro goedkoper was := ik ga maar even een bericht sturen of het mogelijk is om het om te zetten want vind het best een flink verschil. Verzendkosten hoef ik vanuit Duitsland namelijk ook niet te betalen voor dit bedrag..