Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zwemmen doet ze al en lekker op schoot chillen!cinniz123 schreef:Warboel,knijpen is vooral als haar oog droog is.
Nu met haar gewone zalf en over de dag kunsttranen gaat het goed.
En ja de bank is indd goed kapot maar kunnen gelukkig een nieuwe hoes ervoor kopen en dat lag al in de planning voor als ze straks wat ouder zou zijn.
Nu heb ik het kapotte deel gewoon onder de fleece deken gedaan want daar staan hun manden sws altijd al op.
Kleine zeemeermin heeft al flinke lange benen!
al loopt ze heel netjes mee hoor, maar echt nog zo’n lomp puppyloopje haha.
wat een heerlijke foto’s! Lekker propje
die foto dat ‘ie slaapt is zo zoet. Echt een schatje!
heel aardbeitje gegeven, ging er ook wel in. Mafkees
Nouja blij toe dat haar pesthumeur verdwenen is. Ze is ook moe want vandaag de hamsterbak verschoond dus ze is de hele dag in de weer geweest met jawel .. een hamster.

Simoonzel schreef:@Ymor Ik ben paraveterinair, dus ook de hele dag met (voornamelijk) hondjes aan het werk![]()
@Warboel Hij is inmiddels gewassen en geblazen!
[ [url=m/MWZqhC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan is ie zo heerlijk zacht. We gaan nu lekker kroelen op bed
Simoonzel schreef:@Ymor Ik ben paraveterinair, dus ook de hele dag met (voornamelijk) hondjes aan het werk![]()
@Warboel Hij is inmiddels gewassen en geblazen!
[ [url=m/MWZqhC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dan is ie zo heerlijk zacht. We gaan nu lekker kroelen op bed

Pandameisje schreef:als goed is staan wij op een lijst voor een dalmatier pup
Warboel schreef:Lekker knuffelen Simoonzel!
Otje is ook gedoucht vandaag, en nu is ze ook zo lekker fluffy en zacht dus wij gaan ook even kroelen
Simoonzel schreef:Nee dat is zijn pruik waar hij al zijn liefde in bewaart
Ons werd het eigenlijk uit handen genomen, omdat er geen andere optie meer was, maar het kwam wel heel plots ondanks dat Rex al een mooie leeftijd had. Maar het lijkt me wel ook heel moeilijk om zelf die grens te bepalen van wanneer stop ik ermee. Fijn dat het op het moment wel weer wat beter lijkt te gaan! Ja die kleine stukjes grasaar zijn ook echt vervelend en zie je een stuk minder snel. Ze heeft gisteren nog wel wat geschud af en toe met d’r hoofd maar denk dat dat gewoon lichte irritatie nog is van het wroeten in het oor. Vandaag lijkt het wel weg te zijn allemaal, maar even in de gaten houden nog anders bel ik terug. Hij zei wel dat hij alles eruit had, maar je weet maar nooit. En succes met je puber, omg hihi!! De bank ook slopen, ieeeeeks. Arya heeft dat een tijdje terug wel met de bank kussens gedaan een paar dagen, maar dat was niet perse omdat ze aan’t puberen was, maar gewoon omdat ze stress had van de veranderde situatie hier in huis door Corona en zich afreageerde op zoiets wat dan kortbij lag; was duidelijk merkbaar dat ze daar echt goed aan moest wennen dat het opeens veel drukker in huis is enz.
wauw haha.
maar ze is wel gewoon dr vrolijke (en vervelende lol) zelf, en ze eet en drinkt gewoon goed. Misschien het warme weer, of de spanning van een paar drukke dagen, of misschien wat van de grond gepakt gisteren.
KimD schreef:we hadden altijd al of een kelpie of een dalmatier. En hebben heel lang gezegd een kelpie maar danwel van Lilo haar moeder maar Lilo heeft veel problemen gehad en daarom toch besloten om voor dalmatier te kiezen.Pandameisje schreef:als goed is staan wij op een lijst voor een dalmatier pup
Jullie gaan wel echt van links naar rechts in de rassen.