Rebecca schreef:Beneden tanden waren ook te lang bij Tarzan , hij blijft vannacht bij de dierenarts en morgen gaan de tanden eruit
Arme Tarzan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebecca schreef:Beneden tanden waren ook te lang bij Tarzan , hij blijft vannacht bij de dierenarts en morgen gaan de tanden eruit
MoppieFilou schreef:[naam] schreef:Beneden tanden waren ook te lang bij Tarzan , hij blijft vannacht bij de dierenarts en morgen gaan de tanden eruit
Arme Tarzan. Zijn het zijn voortanden die er nu allemaal uit gaan? Want Lilly heeft ook olifantstandjes en had bij de DA ook al eens gevraagd naar tanden verwijderen maar hij zei dat je daar best zo lang mogelijk mee wacht aangezien ze dan bv ook geen gras meer kunnen eten (tenzij je het eerst zelf plukt natuurlijk). Maar ik denk eigenlijk dat het beestje dat veel minder erg vindt dan om de twee-drie maanden te zitten sukkelen met haar tanden...
Rebecca schreef:MoppieFilou schreef:
Arme Tarzan. Zijn het zijn voortanden die er nu allemaal uit gaan? Want Lilly heeft ook olifantstandjes en had bij de DA ook al eens gevraagd naar tanden verwijderen maar hij zei dat je daar best zo lang mogelijk mee wacht aangezien ze dan bv ook geen gras meer kunnen eten (tenzij je het eerst zelf plukt natuurlijk). Maar ik denk eigenlijk dat het beestje dat veel minder erg vindt dan om de twee-drie maanden te zitten sukkelen met haar tanden...
Ja alle voortandenen idd wou geen gehannes en steeds naar de dierenarts met de stress . Dit werkt voor mijn gevoel beter
Ansich kan ie alles nog wel , vind vanzelf vast wel uit wat ie fijn vind met brok etc. Is allemaal nieuw voor mij
anne_joy schreef:Nee hoor. Hooi eet ze bij ons primazelfs kleine takjes van de appelboom gaan er goed in. Blaadjes moest ik wel eerst in stukjes scheuren maar nu kan ze dat zelf al wat dubbelvouwen en dan opeten. Ze is er steeds handiger in geworden
MoppieFilou schreef:laughterline schreef:Hier wordt het vandaag 30 graden. Heet voor de nijnen. Heb d’r maar twee bevroren flessen ingelegd, heb ze d’r alleen nog nooit gebruik van zien maken
30 graden, daar kunnen wij alleen maar van dromen momenteel.