Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Officieel is het iets te klein maar als je zorgt dat je de zichtlijnen breekt en een goed filter hebt dan kan het mijns inziens prima.
Zodra je vis apathisch langs het raam gaat zwemmen weet je dat hij zich verveelt. 

lemanthia schreef:ik heb echt geen idee wat het kan zijn. dierenwinkel weet het ook niet...
DiscoDipp schreef:Rode kieuwen is sws een teken van vergiftiging, maar dat kan heel veel zijn.. wekelijks water verversen, van de filter afblijven en schep een wat van de bodem eruit en ruik eraan, als dat raar ruikt dan in je bodem aan t rotten. Bij mij gebeurde dit met filterzand heel erg, alles was in een mum van tijd dood.
Even water laten testen en de waardes hier plaatsen dan kan ik je misschien verder helpen.
Gaaf die kogelvis trouwens, zo’n eigenaardige diertjes haha!
Bij mij zijn vandaag de eerste 10 van de derde kweek cory’s naar een nieuw huisje gegaan.
Volgende week afscheid nemen van de andede 100

lor1_1984 schreef:Dank je.
Niet de soorten die ik zoek dus, moet zeggen dat alleen de aenus me vaag bekend voorkomt, volgens mij vanwege de albino variant waar je mee wordt doodgegooid als je plaatjes van corydoras opzoekt.