Dat vind ik ook het leuke van cavia's je wordt bij elk nestje verrast wat er uit komt aan kleurtjes.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
melody7 schreef:Ja inderdaad! En kwa vachtjes ook nog, Effie(gladhaar) was gedekt met een US-Teddy dus ik kon beide krijgen en dat is ook gebeurd. 3 teddy's en 2 gladharen
Kiekeboefje schreef:Wat een lief diertje is die Trump van jou Nienke!
Ik heb een caviabedje van de Pets Place, Pip gaat er echt leuk in liggen. Steeds weer draaien, dan languit en dan een bolletje..
floorsil schreef:Vraagje, mijn cavia's hebben hele kromme nagels. Heb ze laatst al een beetje bij geknipt. Maar komt dit ooit weer goed als ik het nu goed bij houdt? Een nagel is echt al vanaf het begin al krom.
Coconut schreef:Laat ik ook de cavia's maar niet bij mijn Vlaamse Reus stoppen. Dan zijn ze straks plat denk ik
yvje86 schreef:Coconut schreef:Laat ik ook de cavia's maar niet bij mijn Vlaamse Reus stoppen. Dan zijn ze straks plat denk ik
Haha hier had ik 3 Duitse reuzen en 12 cavia's, ging echt super goed.
En als ze genoeg ruimte hebben en je van beide soorten meer dan 1 hebt zie ik niet in waarom cavia's en konijnen niet samen gaan.
Maar goed dat is een andere discussie.
DubbelDun schreef:Zet een schuilhokje op de tegels en zet een ren af met gaaselementen deels op de tegels deels op het gras. Op die manier houden ze hun nageltjes ook mooi kort
Ik weet niet hoeveel cavia's je hebt, maar wil je ze ook echt van gras voorzien als maaltijd dan heb je wel flink wat gras nodig. Hier eten 5 cavia's in een kwartier een m2 gras op(van zo'n 6 cm hoog).