Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik moet het piepen/joelen er uit krijgen. Hij deed het wel eens in het begin van de training, maar gisteren was het wel bizar erg. En bij ons word je weggestuurd als ze te veel herrie maken.
Wat doe je aan het gejodel tijdens de oefening? Misschien tijd voor een lesje impuls controle
Maarja, dat gaat niet tijdens een examen. Was ook commentaar van de KM, het was een hele goede hond en leuke combinatie, keurig voorgebracht, maar AUB werken aan het piepen. Anders word je weggestuurd. Dus dat gaan we meteen doen, nu heeft hij pas 1 keer zo enorm kunnen piepen zonder gevolgen, dus hopelijk kan het nog uitdoven.
Ga alsnog vanaf morgen vanaf 0 beginnen, want moet nog beter, maar was wel enorm trots hihi
Misschien zie ik verbeterpuntjes.
Het is meer vreselijk enthousiastme, of hoe moet ik het zeggen? Hoe beter hij ging lopen zondag, hoe harder het werd, bijna vragend. Of gewoon enorm dwingend om wat te gaan doen/beloond te worden, kan ook. EDIT: Bij manwerk bijvoorbeeld, dan piept hij het eerste stuk tijdens het volgen, maar zodra ik stil gaan staan om hem te laten revieren is hij stil. Dan komt er wat en zit hij vol spanning te wachten en blijft ook stil.
Het is dus meer de positie die beter moet. De bochten zijn het probleem niet, behalve dat hij soms zo snel zijn kont omgooid dat hij mij tackelt hahahaha
Als ik dr laat wachten voor ik bv een bal ga gooien begint ze ook te blaffen. Dat een hond herrie maakt als het rent vind ik geen probleem.
jammer ... hopelijk komt er vervolg cursus

EmptyWords schreef:Je moet helemaal niets hè. ... als jij dit jaar geen examen wilt doen... jouw hond, jouw training.
wel fijn dat je nu weer de motivatie hebt om aan de slag te gaan
EmptyWords schreef:Dan moet je blijkbaar ar wat beter naar ze luisteren![]()
Ook niet makkelijk, als je eerst slechte ervaringen met n andere club hebt
Lekker fanatiek!
Machie schreef:Ohhh Csivi mocht ff racen vanavond. Ze vond t enorm leuk en ze was bloedje snel!
https://www.youtube.com/watch?v=i-Lmz9BKtjQ